کد خبر : 55019
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1399- 52: 16

مدیرکل ارشاد گیلان:

خبرنگاران گیلانی به رغم برگزار نشدن مراسم، تجلیل می شوند

خبرنگاران گیلانی به رغم برگزار نشدن مراسم، تجلیل می شوند

مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به عدم برگزاری مراسم روز خبرنگار در این استان به دلیل شیوع کرونا ، گفت: از تلاش خبرنگاران فعال گیلان قطعا تقدیر خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، فیروز فاضلی ضمن تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر و رسانه استان گیلان، اظهار کرد: قطعاً خبرنگاران و رسانه را می‌توان یکی از رکن‌های مهم توسعه هر جامعه‌ای برشمرد.

وی به نقش خبرنگاران در روشنگری، انتقال صحیح اخبار، آگاهی بخشی به جامعه و هدایت افکار عمومی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استان گیلان در حوزه خبر و رسانه ظرفیت‌های خوبی داشته و در تمام ایام از این پتانسیل برای آگاهی بخشی به جامعه استفاده می‌کند.

مدیرکل ارشاد گیلان در ادامه به شیوع ویروس کرونا اشاره و با بیان اینکه این استان از همان ابتدا یکی از دو استان درگیر با این مهمان ناخوانده بود، افزود: خوشبختانه با همراهی و همکاری اصحاب رسانه گیلان که بسیاری از آنها در این ایام برای تهیه خبر و گزارش و اطلاع رسانی درست به مردم با حضور در مراکز درمانی جان خود را به خطر انداختند موفق شدیم فضای رسانه‌ای و مجازی استان را به خوبی مدیریت کرده و ایجاد امید، نشاط و آرامش گیلان گام مؤثری برداریم.

فاضلی ادامه داد: روز دوشنبه هفته جاری در جلسه‌ای با حضور مجمع نمایندگان، استاندار گیلان به منظور بررسی مشکلات و مسائل حوزه فرهنگ و هنر استان با وزیر ارشاد، از ایشان برای حمایت ویژه از خبرنگاران گیلانی قول مساعد گرفته شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه وزیر ارشاد به معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه دستور پرداخت مبلغی به عنوان کمک و تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران گیلانی دادند.

مدیرکل ارشاد گیلان همچنین به برنامه‌های حمایتی اداره کل ارشاد گیلان از خبرنگاران و فعالان فضای رسانه‌ای استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال همایش تجلیل از خبرنگاران گیلانی برگزار نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه عدم برگزاری مراسم به منزله این نبوده که از تلاش‌های یک ساله اصحاب رسانه گیلان تقدیر نخواهد شد، گفت: هر ساله جمعی از خبرنگاران فعال گیلانی در همایشی تجلیل می‌شدند که هدیه در نظر گرفته شده در این مراسم به قوت خود باقی بوده و مقدمات واریز آن در حال انجام است.

فاضلی در ادامه به دیدار تعدادی از اعضای خانه مطبوعات استان گیلان با استاندار نیز اشاره و ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار گیلان، اظهار کرد: در این دیدار دکتر زارع بر تأمین اعتبار برای پرداخت بیمه تکمیلی خبرنگاران گیلان و همچنین تسویه بدهی مالیاتی خانه مطبوعات استان تأکید کردند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار