کد خبر : 24508
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰

خبر انتصاب آقای فلاحتی موجب مسرت و خوشحالی شد/ ایشان شخصیتی مومن و با روحیه انقلابی هستند

خبر انتصاب آقای فلاحتی موجب مسرت و خوشحالی شد/ ایشان شخصیتی مومن و با روحیه انقلابی هستند

آیت الله رمضانی در پی انتصاب حجت الاسلام فلاحتی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در گیلان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی خطاب به نماینده جدید ولی فقیه در گیلان نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجّت الاسلام و المسلمین جناب آقای رسول فلاحتی دامت افاضاته

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه محترم شهر رشت

خبر انتصاب جنابعالی به سمت نمایندگی مقام معظّم رهبری در استان گیلان و امامت جمعه شهر رشت که نشان از علم و صلاح و تقواست، موجب مسرّت و خوشحالی گردید.

اقامه نماز جمعه از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی و سنگر مهم و ارزشمندی برای ارتقاء فرهنگ و ارزش های اسلامی، انقلابی ، انسانی ، بصیرت افزائی و ایجاد وحدت، همدلی و همگرایی بین آحاد جامعه بوده و فرصت مغتنمی برای تبیین مطالبات عدالت خواهی نظام در جهت استیفای حقوق مردم از مسؤولین محترم برای خدمت خالصانه و حداکثری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بحمدالله در این برهه از زمان، توفیق خدمت در این جایگاه برای فرد شایسته ای چون شما فراهم شده است.

بیشک بهره گیری از مشورت صاحبان فکر و اندیشه به عنوان امین اندیشه ورز، در ترسیم چشم اندازها و راهیابی به راهبردها و دستیابی به راهکارهای لازم بر اساس مهندسی دقیق، درجهت پیشبرد وضعیت فرهنگی و اجتماعی راهگشا خواهد بود، چه اینکه تدوین سند جامع برای بهبود دینداری و فرهنگ عمومی و نیز مقابله با چالش های اجتماعی و خانوادگی بر اساس ضرورت ها، اولویت ها و آسیب ها، امری واجب و غیر قابل اجتناب است. قطعا توجه عملی ویژه به نسل جوان و پویا، ساماندهی مناسب مراکز حوزوی و مهندسی فرهنگی و ارتباط مستمر با فرهیختگان و نخبگان و دانشگاهیان و نیز مناسب سازی توسعه روابط بین کارگزاران و مردم از محورهای مهم در حوزه فعالیت نهاد نمایندگی و نهاد نماز جمعه است.

امیّد است با توجه به روحیه انقلابی و ساده زیستی حضرتعالی، مأمن همه نیروهای معتقد و وفادار به نظام و ملجأ مردم خونگرم، مؤمن و ولایتمدار گیلان باشید.

اینجانب یاری و پشتیبانی از اقدامات و برنامه های سازنده جنابعالی برای ارتقاء شایستگی های استان گیلان ـ به مثابه یک استان مهم، کلیدی و تاریخ سازـ را وظیفه خود و سایر دوستان تکلیفمدار دانسته و موفقیّت در مدیریت دینی شهر و استان را از خدای متعال برای شما مسئلت می نمایم و مطمئن هستم مسؤولین محترم استان نیز به حسب وظیفه قانونی و شرعی تمام تلاش خود را در همراهی و همکاری به منصفه ی ظهور خواهند رساند.

در اینجا لازم می دانم از زحمات و مجاهدات مرحوم آیت الله احسان بخش در بنای مصلّای امام خمینی(ره) و خدمات ماندگار ایشان در هشت سال دفاع مقدس یاد نموده و از خدای متعال رضوان الهی را برای ایشان مسألت نمایم و همچنین از تلاش های حضرت آیت الله قربانی در زمان نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه مرکز استان تشکّر و قدردانی نموده و توفیقات ایشان را در خدمات علمی و فرهنگی از خدای متعال مسألت مینمایم.

خدای متعال سایه پر برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) را مستدام و به همه ما بیش از گذشته توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای تحقق ارزش های الهی در جهت عدالت همه جانبه را عنایت فرماید.

آمین یا رب العامین

رضا رمضانی

عضو خبرگان رهبری

و رئیس اتحادیه اروپایی علماء و تئولوگ های شیعه
آلمان – مرکز اسلامی هامبورگ

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار