کد خبر : 32467
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 دی 1397- 44: 18

خطر فضای مجازی بیشتر از دشمنان داخلی و منافقین است

خطر فضای مجازی بیشتر از دشمنان داخلی و منافقین است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان خطر تلفن‌های همراه و فضای مجازی را به‌مراتب بیشتر از دشمنان داخلی و منافقین دانست و گفت: اگر فعالیت در فضای مجازی کنترل نشود، شیطان وارد حریم خصوصی انسان می‌شود.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری پیش از ظهر امروز در دوره آموزشی یک‌روزه مبلغان بومی بقاع متبرکه گیلان در آستان مقدس خواهر امام (س) رشت با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: کسی که دشمنان خود را نشناسد در حیات خود دچار خسران و ضرر می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان انسان به دو گروه دشمنان بیرونی و درونی تقسیم می‌شوند گفت: طبق آیات قرآن کریم دشمنان انسان به ۶ گروه کافران، منافقین، مشرکین، مرجفین، شیطان و نفس تقسیم می‌شوند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان بیرونی ممکن است تجهیزات قوی‌تری داشته باشند اما خداوند جرئت اقدام را از آنان می‌گیرد افزود: بیشترین ضربه‌ای که مؤمنین متحمل می‌شوند از ناحیه دشمنان درون ازجمله منافقین، شیطان و نفس است.

تسخیری خطر تلفن‌های همراه و فضای مجازی را به‌مراتب بیشتر از دشمن و منافقین دانست و بیان کرد: اگر فعالیت در فضای مجازی کنترل نشود، شیطان وارد حریم خصوصی انسان می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت حضور مبلغان و روحانیون برای ترویج اخلاق رسانه و اخلاق فضای مجازی تصریح کرد: باید خوراک رسانه‌ای، تولید محتوا در حوزه معارف اسلامی و سبک زندگی اسلامی و پاسخ به شبهات در محیط‌های رسانه‌ای و مجازی از زمینه‌های مهم فعالیت مبلغان و روحانیت در عصر کنونی باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیشترین فعالیت در محیط مجازی مربوط به افرادی است که تقید چندانی به مبانی دینی ندارند گفت: اگر در فضای مجازی فعالیت به هنگام و به‌اندازه نداشته باشیم اخلاق اجتماعی در جامعه ما در آینده دچار آسیب خواهد شد.

تسخیری با اذعان به فعالیت ضد دینی و فرهنگی دشمنان به‌صورت گستره در فضای مجازی افزود: اگر برنامه‌های جذاب برای جذب نوجوانان و جوانان و حتی کودکان به مسجد نداشته باشیم مسجد ما به مسجد سالمندان تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار