کد خبر : 35938
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷

در جلسه شورای شهر رشت؛

خط و نشان عضو اصلاح طلب شورای رشت برای سازمان بازرسی گیلان و دفاع از پاداش‌های نجومی شهرداری!

خط و نشان عضو اصلاح طلب شورای رشت برای سازمان بازرسی گیلان و دفاع از پاداش‌های نجومی شهرداری!

اگر سازمان بازرسی استان در این خصوص ایرادی وارد می داند بهتر است از بازرسی کل کشور استعلام های مورد نیاز را کسب کند.

به گزارش گیلانستان، احمد رمضانپور نرگسی عصر دوشنبه در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر رشت در دفاع از تبصره ۱۰ ضوابط ابلاغی بودجه سال ۱۳۹۸ در خصوص طرح موضوع مخالفت سازمان بازرسی استان گیلان با پرداخت پاداش به کارکنان شهرداری اظهار داشت: مصوبات شورای اسلامی شهر در صورت تایید فرمانداری مصداق قانون داشته و اعمال آن لازم الاجرا میباشد.

منتخب اول شورای شهر رشت با تاکید بر این موضوع که همه ما در برابر قانون مطیع هستیم و در برابر قانون “گردن کلفت” نمی باشیم و باید در چهارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گام برداریم و فصل الخطاب برای همه قانون و رهنمودهای مقام معظم رهبری میباشد افزود: اگر سازمان بازرسی استان در این خصوص ایرادی وارد می داند بهتر است از بازرسی کل کشور استعلام های مورد نیاز را کسب کند چرا که چطور می شود که شهرهای بزرگ همچون تهران، مشهد، تبریز و… چنین پرداختی انجام می گیرد و حرفی از قانون شکنی نیست لیکن در رشت این موضوع ناگهان به عنوان عمل خلاف قانون اعلام می شود!!

رمضانپور گفت: ما در این استان گردن کلفت زیاد داریم یکی سازمان بازرسی است! کجای قانون داریم که شورا یک مصوبه ای برای پاداش دارد ولی شهردار یا مدیر مربوطه را بگیرند دستگیر کنند؟! مگر می شود از یک کارمند کار بخواهی 18 ساعت کار بکند اما به ان پاداش ندهی! من هرگز قبول نمی کنم که اقای شیرزاد اختلاس کنند. 5 کارشناس غیر مرتبط موضوع را بررسی کرده اند!

وی ادامه داد برداشت از قانون باید در شفافیت کامل و منطبق بر محتوای فنی، فقهی و حقوقی آن صورت گیرد و برای همگان یکسان باشد و اعمال سلیقه ای قانون با برداشت های شخصی یقینا باعث ایجاد شبهه و دوگانگی برای مردم خواهد شد. به طور مثال اعمال این مورد با نگاه فوق مهر تاییدی بر انجام اختلاس توسط معاون مالی شهرداری رشت باشد در حالی که همه می دانیم در این خصوص فعل اختلاس صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عباس پنجشنبه , 5 اردیبهشت 1398 - 19:44

آقایان شورای شهر در ساعت اداری چه کار می کنند ؟ در ساعات غیر اداری چه کار می کنند که ماهانه حداقل 70 ساعت اضافه کار می گیرند ؟ حالا دنبال پاداش هم هستند . لطفا بیلان کار خود را برای مردم شفاف بیان کنند تا ببینیم چه گلی بر سر این شهر زده اند .بعلاوه مدرک تحصیلی و فیش حقوقی خود را به مردم بگویند .

رفتن به نوار ابزار