کد خبر : 68878
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

خلق حماسه های مردمی عملکرد ارزنده شورای هماهنگی در گیلان است

خلق حماسه های مردمی عملکرد ارزنده شورای هماهنگی در گیلان است

نماینده رشت و خمام در مجلس خلق حماسه های مردمی را عملکرد ارزنده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گیلان دانست و گفت: دولت ها وظیفه پشتیبانی از اقدامات این نهاد انقلابی را دارند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را فرصتی برای بازخوانی مأموریت‌ها و دستاوردهای این نهاد در عمر پربرکت انقلاب اسلامی دانست.

وی با تأکید بر اینکه نهادهای مولود انقلاب بر اساس ماهیت وجودی خویش باید با قوت و قدرت مسیر انقلاب را ادامه دهند، افزود: دولت وظیفه پشتیبانی از اقدامات این نهادها را دارد.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ویژه در استان گیلان را دارای کارنامه موفق و درخشان عنوان کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علاوه بر بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی و مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی همچون دهه فجر، روز قدس زمینه برگزاری راهپیمایی‌ها و اجتماعات مردمی که بنا به ضرورت شکل گرفته را نیز به خوبی فراهم کرده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه حماسه ایام‌الله هشتم و نهم دی ماه یکی از جلوه‌های ماندگار نقش آفرینی درست و به موقع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه دفاع از انقلاب، نظام و ولایت بود، تصریح کرد: این شورا در گیلان در مناسبت‌های انقلاب اسلامی با ایجاد انسجام بین دستگاه‌های تبلیغی، فرهنگی، اجرایی و خدماتی و همچنین دعوت از سخنرانان برجسته و مطرح ملی، نقش مهم و اثرگذاری در بسیج مردم برای حضور در صحنه دارد که عظمت و شکوه آن زبانزد است.

مهندسی تبلیغات محیطی، دیداری و شنیداری عملکرد موفق شورای هماهنگی گیلان

کوچکی نژاد، مهندسی تبلیغات محیطی، دیداری، شنیداری و مجازی با محور بزرگداشت ایام الله انقلاب را از جمله اقدامات قابل تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برشمرد و ادامه داد: این نهاد انقلابی در بسیاری از مناسبت‌ها توانست پررنگ و فراگیر ظاهر شود و مشارکت گسترده مردم و همکاری خوب دستگاه‌ها را جلب کند.

وی با اشاره به نقش پررنگ این شورا در سیاستگذاری، برنامه ریزی و ساماندهی مناسبت‌های انقلاب اسلامی، اضافه کرد: حضور درخشان، اثرگذار، به موقع و ماندگار این نهاد در مناسبت‌های تقویمی انقلاب موجب شده شاهد نهادینه شدن ایام الله در افکار عمومی جامعه بوده و مردم اعتماد لازم را به شورای هماهنگی جهت رصد اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور داشته باشند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس، برخی از مناسبت‌های سیاسی انقلاب اسلامی همچون حماسه ۹ دی را تکرار نشدنی خواند و گفت: راهپیمایی‌ها و اجتماعات انقلابی مردم که بنا به ضرورت و موقعیت زمانی در یک لحظه خاص به وجود آمده، با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طراحی و تدارک دیده شده که نشان دهنده آینده نگری این شورا در برنامه ریزی و سیاستگذاری ایام الله انقلاب است.

وی از آیت الله جنتی به عنوان ذخیره انقلاب یاد کرد و گفت: سرمایه وجودی این شخصیت انقلابی در رأس شورای هماهنگی به اقدامات و تحرکات شورا نظم و معنا بخشیده و اگر شخصیتی مانند ایشان را در این جایگاه نداشتیم، این حد از انسجام و برنامه ریزی و اثربخشی و موفقیت را در هماهنگی‌ها و تبلیغات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهد نبودیم.

کوچکی نژاد با اشاره به حضور یک مدیر جوان و انقلابی و پرکار در رأس این شورا در استان گیلان، افزود: حجت الاسلام اشجری تسلط ویژه ای بر مسائل سیاسیی، اجتماعی و فرهنگی استان دارد.

وی ادامه داد: عملکرد مثبت و ارزنده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در صحنه‌های مختلف انقلاب موجب شده مدیران استانی همکاری لازم را در هماهنگی‌ها، برنامه ریزی ها و تبلیغات داشته باشند که نتیجه این اتحاد و انسجام، حضور حماسی مردم در صحنه‌های پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و خلق حماسه‌های مردمی شده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار