کد خبر : 22976
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲:۵۴

خیز “عروسک خیمه شب بازی” گیلان برای حمله رسانه ای به احمدی نژاد!

خیز “عروسک خیمه شب بازی” گیلان برای حمله رسانه ای به احمدی نژاد!

این نماینده بعد از نرسیدن به خواسته اش مبنی بر جلوگیری از ورود احمدی نژاد به شهر رشت، در حال رایزی با رسانه های اجاره ای خود جهت ایجاد شانتاژ خبری و حمله رسانه ای به احمدی نژاد است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، شنیده شده است یکی از نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی که به دلیل دیکته و پیاده کردن تمایلات جریان اصلاحات افراطی کشور در گیلان و بعضا اجرای ناخواسته پروژه های منافقین و ضد انقلاب در شهر، همواره پیاده نظام و سرباز مطیع سران فتنه شده و لقب “عروسک خیمه شب بازی” گیلان را به خود اختصاص داده است، در صدد ایجاد جو رسانه ای و حملات سازماندهی شده به احمدی نژاد می باشد.

از آنجایی که محمود احمدی نژاد عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام روز جمعه ساعت 15 مهمان مردم رشت در مسکن مهر جهت سخنرانی در همایش بزرگداشت انقلاب اسلامی است، این نماینده بعد از نرسیدن به خواسته اش مبنی بر جلوگیری از ورود احمدی نژاد به شهر رشت، در حال رایزی با رسانه های اجاره ای خود جهت ایجاد شانتاژ خبری و حمله رسانه ای به احمدی نژاد است.

این شخص با دستور و چراغ سبز دولت فعلی و سران اصلاحات حتی مطالبی را به عنوان خبر و مصاحبه تهیه کرده و به زودی از طریق این رسانه ها رسما انتقادات و تخریبهایی را شروع می کند که تاکنون نسبت به آمریکا و اسرائیل نیز چنین عصبانیتی را از خود نشان نداده است!!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار