کد خبر : 28406
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴

دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ۶۰ هزار فارغ‌التحصیل دارد

دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ۶۰ هزار فارغ‌التحصیل دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: دانشگاه آزاد از سال ۶۱ در استان گیلان تاسیس شده و در حال حاضر ۶۰ هزار فارغ‌التحصیل در رشته‌ها و مقاطع مختلف دارد.

به گزارش گیلانستان، ابراهیم چیرانی امروز در مراسم گرامیداشت روز کارمند با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و روز کارمند اظهار داشت: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان انقلاب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه هفته دولت احیاء‌کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است گفت: یاد و خاطره این دو شهید بزرگوار همواره روشنی‌بخش مسیر و راه دستیابی دولتمردان امروز به رشد و توسعه است.

چیرانی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به‌عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی در سطح گیلان  سال 1361 ایجاد شده است خاطرنشان کرد: این واحد همزمان با 10 واحد دانشگاهی دیگر در کشور تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه این واحد در حال حاضر با داشتن 12 هزار دانشجو و 60 هزار فارغ التحصیل در رشته‌ها و مقاطع مختلف به‌عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی در مرکز استان گیلان محسوب می‌شود گفت: این واحد در راستای رشد و تعالی روز افزون جوانان گام برمی‌دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان هفته دولت را فرصتی مهم برای بیان خدمات ارائه شده نظام و انقلاب به مردم دانست و ابراز داشت: در این راستا دانشگاه‌ آزاد اسلامی در استان گیلان گام‌های مثبتی را جهت آموزش و پرورش نسل جوان برداشته است.

وی با بیان اینکه توجه به ارتقای کیفیت آموزشی از اهداف تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است گفت: هدف از بنیان دانشگاه آزاد اسلامی توأم کردن علم با دین بوده و جوانانی که در این دانشگاه تربیت می‌شوند باید بتوانند در کنار تقویت دین خود اعمال خویش را تقویت کنند.

چیرانی تربیت مدیرانی کارآزموده و مجرب در کشور را از دیگر اهداف تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: با تلاش و همت مضاعف باید در راستای توفیقات روز افزون واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر استان گیلان گام برداشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار