کد خبر : 68854
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

دخانیات گیلان بازیچه عده ای معلوم الحال و مدیران بی انگیزه و پیر شده است

دخانیات گیلان بازیچه عده ای معلوم الحال و مدیران بی انگیزه و پیر شده است

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر جلوگیری از واردات برنج خارجی در فصل برداشت برنج داخل گفت: دولت با توجه به وضعیت کشاورزان در این ایام و کنترل قیمت برنج باید گام اساسی در این زمینه بردارد.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: فصل برداشت برنج است و توجه به وضعیت کشاورزان ضروری است، مسئولان کشور باید از واردات برنج خارجی جلوگیری کنند زیرا آسیب جدی به کشاورزان و برنجکاران خواهد زد؛ همچنین نسبت به کنترل قیمت برنج باید اقدام کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: گیلان محل آزمایش عملکرد مدیران دخانیات نیست، دخانیات استان بازیچه عده‌ای معلوم‌الحال و مدیران بی‌انگیزه و پیر شده است، متأسفانه دلسوزان استان و افراد انقلابی از مدیریت کنار گذاشته شدند و از استان‌های دیگر و همجوار در این مسئولیت‌ها استفاده کرده‌اند. این موضوع موجب نگرانی افراد توانمند بومی شده است.
وی ادامه داد: عدم استفاده از ظرفیت استان در دخانیات موجب کاهش کیفیت محصولات و نادیده گرفتن توانایی افراد بومی شده که نگرانی‌های عمده‌ای را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/ خانه ملت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار