کد خبر : 52193
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399- 34: 17

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

درخشش ۵ گیلانی‌ در ششمین مهرواره کشوری «نیایش» کرمانشاه

درخشش ۵ گیلانی‌ در ششمین مهرواره کشوری «نیایش» کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از درخشش پنج نفر از اعضای این کانون در ششمین مهرواره کشوری «نیایش» در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گیلانستان اسفندیار ضیایی ظهر شنبه در جمع خبرنگار اظهار کرد: پنج عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان عنوان برگزیده و شایسته تقدیر ششمین مهرواره کشوری «نیایش» را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه ششمین مهرواره کشوری نیایش با همت کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار شد، افزود: هفت هزار اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی ارسال شده بود.

ضیایی ادامه داد: «آتنا صفوتی» از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون بندرانزلی را به عنوان برگزیده بخش شعر نوجوان و «هلیا میرزا خانیان» از کانون پرورش فکری اسالم را منتخب بخش متن ادبی گروه سنی کودک معرفی‌کرد.

وی افزود: همچنین هیئت داوران با نگاهی ویژه به آثار ارسالی، کتاب‌سازی مشترک «گُلسا زینالی و پرنیان قربانی»، اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری تالش را به عنوان اثر برگزیده و کاردستی «هستی میرزایی»، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت را شایسته تقدیر دانستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان اظهار کرد: این مهرواره در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و برای مخاطبین ۸ تا ۱۸ سال و هم‌چنین، ویژه مربیان کانون پرورش فکری برگزار شد و پرورش حس دینی و تعمیق باورهای اسلامی مخاطبان از اهداف آن بود.

وی تحقیق و پژوهش، کتاب‌سازی، کاردستی، نشریه‌دیواری در بخش فرهنگی و نقاشی، خوش‌نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم‌کوتاه در بخش هنری و همچنین شعر، داستان، نثر ادبی از موضوع‌های پیشنهادی برای شرکت در بخش ادبی این مهرواره عنوان کرد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار