کد خبر : 2807
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394- 47: 19

درخواست و هشدار رئیس مجمع عالی بسیج گیلان پیرامون فاجعه رقاصی روز رشت

درخواست و هشدار رئیس مجمع عالی بسیج گیلان پیرامون فاجعه رقاصی روز رشت

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اظهار ناراحتی از اینکه خبر رقاصی زنان در رشت، سلطنت طلبان خارج نشین و ضد انقلاب ها را خوشحال کرده است، گفت: از حضرت آیت‌الله قربانی درخواست داریم با اینگونه حرکات برخورد نمایند.

سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی “درگیلان” ضمن ابراز تاسف از برنامه روز رشت که با رقاصی زنان در خیابان همراه بود، اظهار کرد: این عمل سبب آزرده خاطر شدن مردم متدین، خانواده های محترم شهدا و ایثارگران شده، چراکه میدان شهرداری محل اعزام رزمندگان به جبهه ها بوده و خاطرات وداع مادران با فرزندانشان و تشییع پیکر پاک شهدا در این مکان هرگز از ذهن ها پاک نمیشود. نه تنها در میدان شهدای ذهاب بلکه در هر نقطه دیگر این دیار اگر چنین برنامه ای برگزار می شد، مورد تاسف و محکوم است.

رئیس مجمع عالی بسیج سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مردم انقلابی و امت حزب‌الله گیلان در برابر چنین رفتارهایی هرگز سکوت نخواهند کرد، بیان نمود: شخص شهردار رشت، اعضای شورای شهر، کمیسیون فرهنگی و مجریان این برنامه باید علاوه بر پاسخگویی رسماً از مردم شریف و ولایتمدار عذرخواهی کنند وگرنه عواقب به پای خودشان است.

وی با اظهار ناراحتی از اینکه خبر رقاصی زنان در رشت، سلطنت طلبان خارج نشین و ضد انقلاب ها را خوشحال کرده است، تصریح نمود: از حضرت آیت‌الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه در گیلان درخواست داریم با اینگونه حرکاتی که مغایر آداب اسلامی است برخورد نمایند تا مبادا شاهد تکرار چنین برنامه ای در استان باشیم.

سردار علیزاده بر لزوم واکنش روحانیت انقلابی گیلان در این خصوص تاکید کرد و افزود: انتظار مردم مومن و شهید پرور از نهادهای امنیتی و قضایی گیلان این است که ضمن پیگیری برنامه ۱۲دی رشت، با عوامل و دست اندرکارانی که فضای رقاصی و پایکوبی را در شهر فراهم نمودند، به شدت برخورد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار