کد خبر : 33946
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

یادداشت/

سید امین ساداتی

درخواست یک فعال رسانه از مدیرکل بازرسی گیلان برای ورود به ماجرای جذب سفارشی نیرو

درخواست یک فعال رسانه از مدیرکل بازرسی گیلان برای ورود به ماجرای جذب سفارشی نیرو

سید امین ساداتی از فعالان رسانه ای گیلان با ارسال پیامی به سیف الله مسرور مدیر کل بازرسی گیلان خواستار ورود بازرسی به ماجرای جذب سفارشی نیرو در دستگاه ها شد.

به گزارش سرویس یادداشتگیلانستان سید امین ساداتی از فعالان رسانه ای گیلان با ارسال پیامی به سیف الله مسرور مدیر کل بازرسی گیلان خواستار ورود بازرسی به ماجرای جذب سفارشی نیرو در دستگاه ها شد.

حاج آقا مسرور سلام

خیلی از مردمداری و شخصیت والای شما شنیده ایم و دیده ایم. حتی سمت مهم و حساس رییس سازمان بازرسی گیلان هم ذره ای از منش مردمداری و اخلاق حسنه شما کم نکرد. اما امروز ما منتظر ورود جدی و بی تعارف شما در دعوای سازمان برنامه و بودجه از یک سو و استانداری گیلان از سوی دیگر هستیم؛ موضوعی که حساسیت جامعه و به خصوص قشر عظیم تحصیل کرده بیکار و سرخورده را برنگیخته است.

در دعوای رسانه ای سازمان برنامه و بودجه و استانداری گیلان، آیا سازمان متبوع شما می تواند ورود کند؟ دکتر سالاری استاندار محترم چندی پیش در شورای اداری از جذب غیر قانونی ۲۶۰ نفر از بستگان مدیران در ادارات خودشان خبر داد و از لزوم برخورد با این قضیه گفت. دکتر محمدی دو روز پیش جواب استاندار را داد و حرف های ایشان را تکذیب کرد و اعلام کرد فقط ۶۵ نفر با مجوز استخدام شدند و بقیه شرکتی اند. استانداری واکنش نشان داد که صحبتهای دکتر محمدی صحت ندارد و فقط بیش از صد نفر در آموزش و پرورش و پست بانک و شهرداری املش استخدام شده اند. خواهش میکنم اگر حوزه ی شماست ورود کنید.

همان قدر که صراحت لهجه استاندار گیلان و اذعانش به این تخلف و لزوم برخورد با این پدیده اقوام سالاری مدیران کل در ادارات، بهاری بود در زمستان گیلان و دل خیلی ها را شاد کرد اما از یک سو اتفاقی که هر روز در حال تایید و تکذیب شدن است به سرخوردگی قشر جوان تحصیلکرده ما دامن زد. پس از شما تقاضا داریم که بدون حب و بغض و بدون تعارف با احدی در جهت استیفای حقوق مردم ورود کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار