کد خبر : 23290
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1396- 12: 20

در تولد یک سالگی ام پدرم شهید شد/ ۲۹ سال چشم به راهش بودیم

در تولد یک سالگی ام پدرم شهید شد/ ۲۹ سال چشم به راهش بودیم

فرزند شهید تازه تفحص شده گیلان با بیان اینکه در طول این ۲۹ سال کل خانواده چشم به راه پدر بودیم، گفت: در ذهنیت ما چیزی در ارتباط با اسارت پدرم نبود و بیشتر تصور می کردیم به شهادت رسیده باشند.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا آفرین فرزند شهید تازه تفحص شده گیلانی در گفت وگویی اظهار کرد: پدرم متولد ۱۳۴۵ و جزء گروهان هنگ آبادان بود که در سال۶۶ به جبهه اعزام شد و ۲۱ تیر ماه سال ۶۷ در خوزستان به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه در طول این ۲۹ سال کل خانواده چشم به راه پدر بودیم، گفت: در ذهنیت ما چیزی در ارتباط با اسارت پدرم نبود و بیشتر تصور می کردیم به شهادت رسیده باشند.

تنها یادگار شهید علیرضا آفرین ادامه داد: در سفر آخری که پدر به جبهه میرفتن پلاک خود را نبردند به همین علت تصور می کردیم که شناسایی نشده باشند.

وی ادامه داد: حدود یک تا ۲ماه قبل از طریق آزمایشات خونی که از خانواده گرفتند از طریق آزمایش دی ان ای پدرم شناسایی شدند‌.

وی با بیان اینکه در زمان شهادت پدر دقیقا یک ساله بودم، افزود: مادر شهید آفرین در ماه مبارک رمضان فوت کرد و پدر ایشان به تازگی فوت کردند که مراسم چهلم وی سه روز قبل برگزار شد و جایشان خالی است.

۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار