کد خبر : 24563
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1397- 16: 12

در پاسخ به اعتماد رهبر فرزانه خویش، لبیک گویانیم/ برای همراهی با شما در خدمتگزاری به مردم و نظام، شب و روز نمیشناسیم

در پاسخ به اعتماد رهبر فرزانه خویش، لبیک گویانیم/ برای همراهی با شما در خدمتگزاری به مردم و نظام، شب و روز نمیشناسیم

اعلام میکنیم که در پاسخ به لطف و اعتماد دوباره رهبر فرزانه خویش، لبیک گویانیم.

به گزارش گیلانستان، شورای جوانان انقلابی شهر رشت پیرامون انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجه الاسلام والمسلمین فلاحتی

سلام علیکم

انتصاب حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت موجب مسرت مردم گیلان به ویژه جوانان انقلابی این استان و خصوصا شهر رشت گردید چرا که در کنار سوابق جهادی، علمی و عملی شما، به لحاظ سنی بین خودشان و شما فاصله زیادی ندانسته و این را عاملی برای همراهی بیشتر و راحت تر در کنار حضرتعالی میدانند، نکته ای که به احتمال زیاد در معیارهای انتصاب شما از سوی حضرت امام خامنه ای نیز مدنظر بوده است.

از سوی دیگر شاهدیم که در متن حکم انتصاب شما نیز بر مسئله لزوم همراهی با جوانان مومن و با انگیزه تأکید شده است و این رویکرد ایشان که البته در حکم نماینده پیشین نیز وجود داشته ولی چندان مورد اعتنا واقع نشده است، بار مسئولیتی بر دوش جوانان مومن و انقلابی بوده که سالها بدون خریدار به دوش میکشند. لذا اعلام میکنیم که در پاسخ به لطف و اعتماد دوباره رهبر فرزانه خویش، لبیک گویانیم و به نمایندگی از جوانان انقلابی رشت برای همراهی با شما در خدمتگزاری به امام و مردم و نظام خویش، شب و روز نمیشناسیم.

برای جوانانی که شهادت دوستانشان در راه دفاع از حریم ولایت و صلح و امنیت ایران و منطقه را دیده و درک کرده اند و داغ تنهایی و حسرت شهادت خویش را بر دل دارند، چه جایگزینی شیرین تر از آن که جوانی خویش را در رکاب منصوب امامشان در استان صرف کنند، باشد که در حراست از مجاهدتهای بیش از ۸۰۰۰ شهید دفاع مقدس و ۲۲ شهید مدافع حرم استان بتوانند لااقل گامی ناچیز بردارند.

در پایان برای رهبر معظم انقلاب، آرزوی طول عمر با عزت و برای شما، مردم شریف و همیشه در صحنه و همه جوانان رشت، توفیق و رستگاری مسئلت داریم.

شورای جوانان انقلابی رشت
۱۶ فروردین ۱۳۹۷

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار