کد خبر : 63900
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399- 56: 14

رئیس ستاد انتخابات گیلان خبر داد؛

در ۲ روز اول نام نویسی؛ ۱۲۴ نفر برای کاندیداتوری در انتخابات شوراهای گیلان ثبت نام کردند

در ۲ روز اول نام نویسی؛ ۱۲۴ نفر برای کاندیداتوری در انتخابات شوراهای گیلان ثبت نام کردند

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به ثبت نام ۱۲۴ داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر و روستا طی در دو روز، گفت: در شهر شفت تاکنون داوطلبی ثبت نام نکرده است.

به گزارش گیلانستان،  محمود قاسم نژاد شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمارها از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان، اظهار کرد: با گذشت دو روز از آغاز ثبت نام‌ها ۱۲۴ نفر برای شرکت در رقابت انتخاباتی شوراها در گیلان ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در دومین روز از ثبت نام‌ها ۶۴ داوطلب اعلام حضور کردند، افزود: ۲۳ نفر به صورت حضوری و ۴۱ نفر نیز از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی، نسخه رایانه‌ای و حضور در دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام خود را انجام داده‌اند.

قاسم نژاد با اشاره به تعداد داوطلبان به تفکیک جنسیت، گفت: از مجموع داوطلبان ثبت نامی ۱۱۵ نفر مرد و ۹ نفر زن ثبت نام کرده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه تاکنون ۵۶ نفر از داوطلبان به صورت حضوری و ۶۸ نفر نیز به صورت غیر حضوری ثبت نام کرده‌اند، اضافه کرد: بیشترین ثبت نام‌ها در شهر رشت انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ ثبت نامی در شهر شفت انجام نشده است، گفت: گیلان در دوره پنجم از شوراهای اسلامی شهر، ۵۳ شهر داشت که در این دوره، شهر پیربازار نیز به آن اضافه شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۸۱ نفر در شوراهای اسلامی شهرهای استان گیلان عضویت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار