کد خبر : 87444
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401- 59: 19

نماینده مردم آستارا در مجلس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی دلسردی دشمنان را فراهم کرده است

دستاوردهای انقلاب اسلامی دلسردی دشمنان را فراهم کرده است

 نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار آن عزتمندی، استقلال کشور و ملت موجبات حسادت بسیاری از دشمنان را فراهم کرده است.

به گزارش گیلانستان، غلامرضا مرحبا ظهر شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ۲۲ بهمن نمونه‌ای از قدرت لایزال الهی است که سبب شد ملت ایران با رهبری امام راحل پیروز میدان شده و انقلاب اسلامی ایران به وجود آید.

 

نماینده مردم آستارا در مجلس به نقش همراهی مردم با امام (ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: وقتی حضور با شکوه مردم را امروز می‌بینیم سخنان امام راحل مبنی بر اینکه «امروز ملت ایران از ملتی که در صدر اسلام و دوران امیر مؤمنان حضور داشتند برتر و بالاتر هستند چرا که این ملت با احساس مسئولیت دین خدا را یاری کردند و ولی خدا را تنها نگذاشتند» در ذهن‌ها متبادر می‌شود.

 

وی به شاخصه مردمی بودن انقلاب اشاره کرد و گفت: این مردم هستند که از هر جناح، گروه و طایفه و رنگ و نژادی و از هر سلیقه و اعتقادی در کنار هم این انقلاب را به وجود آوردند و تا به امروز پای انقلاب و آرمان‌های امام راحل مانده‌اند.

 

مرحبا تصریح کرد: تمام انقلاب‌های دنیا در یک مقطع اتفاق افتاده‌اند و تمام شده‌اند و امروز هیچ آثاری از آمال و ایده‌ها و آرزوهای آنها وجود ندارد اما شعارهای انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی تا زمانی که جاری و ساری است و راکد نمی‌شود و پا بر جا است.

 

نماینده مردم آستارا بیان کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در کنار عزتمندی و استقلال بی سابقه‌ای که به این کشور و این ملت داد موجبات حسادت بسیاری از آنهایی که چشم دیدن این ملت را ندارند فراهم کرده است و تمام تلاش آنها جلوگیری از تبدیل شدن انقلاب و جمهوری اسلامی به یک الگو و نمونه برای ملت‌های تحت ستم آنها بود.

 

مرحبا با اشاره به دستیابی ایران به تکنولوژی‌های روز دنیا بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ما که توان تعمیر یک سلاح انفرادی را نداشتیم، امروز ابرقدرت‌ها به دنبال خرید تولیدات دفاعی ما هستند و به برکت انقلاب اسلامی در انرژی هسته‌ای و در نانو تکنولوژی حرف اول را در دنیا می زنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه منکر مشکلات اقتصادی نیستیم که البته بخشی از آن به تحریم‌های ظالمانه دشمنان بر می‌گردد، اضافه کرد: همه اینها به بی تجربگی و نداشتن برنامه صحیح بر می‌گردد اما همانطور که نشان دادیم از تمام گردنه‌ها و از تمام پیچیدگی‌هایی که بر سر راه ما قرار دارد عبور می‌کنیم از این گردنه هم به سلامت عبور خواهیم کرد و آن چیزی که شایسته این مردم است اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار