کد خبر : 82754
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

دستور دستگاه قضایی به پیمانکار تونل آزادراه رشت قزوین برای پرداخت مطالبات کارگران

دستور دستگاه قضایی به پیمانکار تونل آزادراه رشت قزوین برای پرداخت مطالبات کارگران

.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از تونل شماره چهار ساخت آزادراه رشت قزوین در رودبار و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتمام پروژه‌های عمرانی باید به بهترین شکل  ممکن در استان گیلان به اتمام برسند، اظهار کرد: دستگاه قضا به‌طور جد پیگیر اتمام پروژه‌های عمرانی و چرایی دلایل عدم به سرانجام رسیدن برخی دیگر از طرح‌های عمرانی و ملی می‌باشد.

 

وی با اشاره به اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی دولت برای ساخت این پروژه گفت: شتاب گیری ساخت این تونل و پرداخت معوقات و مطالبات کارگران آزاد راه رشت قزوین از دغدغه بسیار مهم دستگاه قضایی است.

 

رئیس کل دادگستری  استان گیلان با دستور به پیمانکار و متولیان تونل شماره چهار آزادراه رشت قزوین در خصوص پرداخت مطالبان کارگران این پروژه بیان کرد: پیمانکار و متولیان این پروژه مکلف هرچه سریعتر مطالبات کارگران این پروژه را پرداخت کنند تا این پروژه فعالیت خود را هرچه زودتر آغاز کند.

 

خلیلی از پرداخت معوقات پیمانکار پروژه  تونل شماره چهار آزادراه رشت قزوین خبر داد و افزود: معوقات پیمانکار این پروژه هم درحال پرداخت است و روند ساخت این طرح با همکاری هرچه بیشتر مردم و مسؤولان برای رفع مشکلات باید شتاب گیرد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار