کد خبر : 32197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 دی 1397- 06: 16

دستگاه‌ها بر عملکرد کارکنان در برخورد با ارباب رجوع نظارت کنند

دستگاه‌ها بر عملکرد کارکنان در برخورد با ارباب رجوع نظارت کنند

امام جمعه آستارا در جلسه شورای فرهنگ عمومی خواستار نظارت ویژه دستگاه‌ها بر عملکرد کارکنان خود در برخورد با ارباب رجوع شد.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام کاظم حافظ‌نیا ظهر چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد با تاکید بر اینکه متاسفانه عدم تکریم ارباب رجوع و برخورد سرد با مردم در برخی از ادارات آستارا حاکم است، اظهارکرد: در ادارات شهرستان آستارا باید بر عملکرد کارمندان نظارت ویژه شده و تکریم ارباب رجوع نیز جدی گرفته شود.

وی خواستار نظارت بر عملکرد روسای دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان مرزنشین شد و افزود: رعایت احکام شرعی توسط مدیران ادارات ضرورت دارد و در این رابطه باید مبانی شرعی و  اداری در ادارات کاملا رعایت شود.

حافظ نیا انضباط اجتماعی و وجدان کاری را بسیار مهم و با اهمیت دانست و گفت: مردم از اینکه وجدان کاری و انضباط اجتماعی در ادارات رعایت نمی شود، گلایه دارند.

امام جمعه آستارا با اشاره به اهمیت و نقش مهم فرهنگ عمومی در توسعه کشور و شهرستان‌ها، اظهارکرد: تمامی سیاست‌ها باید به سمت توسعه فرهنگ عمومی حرکت کرد.

وی خواستار توجه جدی به مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا از جانب دستگاه‌های اجرایی شد و افزود: مصوبات شورای فرهنگ عمومی به منزله قانون بوده و لازم الاجرا است.

حافظ نیا با تأکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی یعنی پیشگیری و در این رابطه باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری جدی گرفته شود، ادامه داد: مسئولان باید دغدغه فرهنگی داشته باشند و شخصا در جلسات شورای فرهنگ عمومی شرکت کنند.

امام جمعه آستارا با انتقاد از اجرای نمایش‌های طنز بی محتوا و بدون پیام در شهرستان آستارا، گفت: در نمایش‌های طنز باید به مسائل اجتماعی و خانواده بیشتر پرداخته شود و نمایش ها از اثرگذاری اجتماعی برخوردار باشد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار