کد خبر : 40433
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مرداد 1398- 16: 10

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

دستگیری بزرگترین اراذل و اوباش منطقه یخسازی رشت با برخورد قاطع پلیس

دستگیری بزرگترین اراذل و اوباش منطقه یخسازی رشت با برخورد قاطع پلیس

در یک عملیات دقیق در داخل پارک دانشجو پس از عرض اندام در مقابل چشمان پلیس و برخورد قاطعانه مهار که منجر به دستگیری فرد مذکور و همراهان آن که قصد متواری شدن را داشتند کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث گیلانستان، پلیس شهرستان رشت پس از دریافت گزارشات مکرر از شهروندان و اهالی منطقه صف سر یخسازی و پارک دانشجو که محل شهادت شهید حسن پاینده می باشد، شامگاه بیستم مرداد شخصی که خود را یکه بزن و اراذل اول منطقه می‌نامید و در شبکه‌های مجازی عرض اندام خود را نمایان و اطلاع رسانی می‌کرد و با قداره کشی و چاقو کشی در میان مردم ابهتی برای خود شکل داده بود، سرانجام با اقدام به موقع پلیس مورد برخورد قانونی قرار گرفت.

دستور بررسی و دستگیری این فرد از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان رشت به واحد اطلاعات یگان امداد ابلاغ که پس از هماهنگی با معاون محترم دادستان دادسرای عمومی و انقلاب رشت، پس از اقدامات اطلاعاتی مرتبط در یک عملیات دقیق در داخل پارک دانشجو پس از عرض اندام در مقابل چشمان پلیس و برخورد قاطعانه مهار که منجر به دستگیری فرد مذکور و همراهان آن که قصد متواری شدن را داشتند شد.

در ضمن وی و همراهان وی ب وسیله آلت درگیری چاقو و قنبه به سمت مامورین به جهت آسیب زدن حمله ور شده که از وی کشف و ضبط گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار