کد خبر : 70176
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

فرمانده انتظامی گیلان:

دستگیری ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار گیلان

دستگیری ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار گیلان

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل، گفت: ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار گیلان دستگیر و ۱۳۱ نفر نیز احضار و توجیه شدند.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مطالبات مردمی برخورد قاطع با برهم زنندگان ناامنی‌ها است، گفت: این طرح در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار گرفت و از ابتدای امسال با تعامل مراجع قضائی با موفقیت‌های خوبی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل از ۱۳ شهریور و به مدت یک هفته در سطح استان، بیان کرد: در جریان برگزاری این طرح، ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار دستگیر و ۱۳۱ نفر نیز احضار و توجیه شدند.

دستگیری ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار گیلان

وی تصریح کرد: ۱۳۶ قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی که به صورت غیرمجاز در دست افراد بود نیز توسط پلیس کشف و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار ملکی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با اراذل در سطح فضای مجازی، بیان کرد: افرادی که در سطح فضای مجازی اقدام به خودنمایی و عربده کشی می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور هر ساله طرح جامعی درباره سرویس مدارس پیش بینی می‌کند تا از تردد سرویس‌های غیرمجاز جلوگیری شود، افزود: از مسئولان مدارس درخواست داریم که در این زمینه با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار