کد خبر : 33566
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

دشمنان به لطف خدا و حمایت مردم در چهل سال گذشته هیچ غلطی نتوانستند کنند

دشمنان به لطف خدا و حمایت مردم در چهل سال گذشته هیچ غلطی نتوانستند کنند

حجت الاسلام و المسلمین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در یادواره ۵۴ شهید بخش حویق تالش گفت:40سال است که دشمنان سعی در از بین بردن این انقلاب دارند اما به لطف خداوند و حمایت مردم هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام و المسلمین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در یادواره ۵۴ شهید بخش حویق تالش گفت:40سال است که دشمنان سعی در از بین بردن این انقلاب دارند اما به لطف خداوند و حمایت مردم هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند.
حجت الاسلام و المسلمین تسخیری با اشاره به نقشه های شوم دشمنان برای ایران اسلامی اظهار کرد: ابر قدرتهای دنیا مدعی بودند در سال2019جشن کریسمس را در ایران برگزار خواهیم کرد اما امروز شاهد هستیم مردم ایران 40سالگی انقلاب خود را در دهه فجر جشن میگیرند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تصریح کرد: پس از فرار شاه رئیس جمهور آمریکا به سفرای خود دستور داد تا در کشورهای مربوطه برای سکونت شاه مکانی فراهم کنند اما هیچ کشوری حاضر به پذیرش وی نشد.
وی در ادامه بیان داشت: همه ما موظف هستم خود را خادم مردم بدانیم و به این مردم افتخار کنیم چرا که انقلاب را این مردم حمایت کرده اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در پایان خاطر نشان کرد: بدانیم که وقتی از مسئولی سوال می شود ،گرانی تا کی؟و او در پاسخ بگوید تا وقتی مردم تحمل دارند اینها را مردم به پای انقلاب نمیگذارند بلکه به پای نادانی ان شخص میگذارند.

انتهای پیام/بسیج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار