کد خبر : 87440
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401- 56: 19

رئیس اداره جنگ نرم و عملیات روانی ستاد کل نیروهای مسلح در فومن:

دشمن روی تفکرات جوانان متمرکز شده است

دشمن روی تفکرات جوانان متمرکز شده است

رئیس اداره جنگ نرم معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن روی تفکرات جوانان متمرکز شده است، گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، سردار حجت الله حیدری ظهر شنبه در جمع باشکوه مردم فومن در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با اشاره به زوال آمریکا و دیگر کشورهای غربی، اظهار کرد: هژمونی آمریکا دچار چالش شده است و این مسئله را در همه بخش‌ها می‌توان به وضوح دید.

 

وی به تشریح علل شکل گیری انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: ایران در دوران قاجار و پهلوی ۹۰ درصد روستاهای کشور بی آب و برق بودند و کشور در فقر مطلق به سر می‌برد.

 

رئیس اداره جنگ نرم معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه منابع کشور در دوران پهلوی تماماً صرف خاندان می‌شد، گفت: در حالی که مردم در فقر و تنگ دستی به سر می‌بردند خاندان پهلوی با بیت المال در حال خوش گذرانی بودند.

 

سردار حیدری با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه معنویت شکل گرفت، اضافه کرد: اگر مشکلات اقتصادی دوران پهلوی هم حل می‌شد اما به علت فقر معنویت در حاکمیت، باید انقلاب اسلامی شکل می‌گرفت و رژیم طاغوت برچیده می‌شد.

 

وی با بیان اینکه دنیای غرب با هویت تاریخی و اسلامی ایران مشکل دارد، افزود: مؤلفه‌های فرهنگی ایران اسلامی در بخش‌های مختلف، تحول آفرین است.

 

رئیس اداره جنگ نرم معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه استقلال طلبی و عزت مندی در خون ملت ایران تراوش کرده است، گفت: حکومت پهلوی از پایه و اساس میل به وابستگی داشت و تمایلش به وابستگی به بیگانگان کشور را به بن بست کشانده بود.

 

حیدری با بیان اینکه شاه بازیگر قدرت‌های جهانی در منطقه بوده است، اضافه کرد: ایران قبل از انقلاب از لحاظ تجهیزات نظامی، صنعتی و دیگر بخش به غرب و آمریکا وابسته بود.

 

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در ابعاد مختلف، افزود: امروز ایران در بخش‌های مختلف یکی از قدرت‌های بازدارنده دنیا تلقی می‌شود.

 

رئیس اداره جنگ نرم معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه عده‌ای به این تبلیغات شو و پوشالی فضای مجازی دلخوش کرده‌اند، اضافه کرد: با وجود تمام مشکلات داخلی مردم استقلال و عزت خود را از دست نخواهند داد و با دشمنان اسلام همراهی نخواهند کرد.

 

حیدری با بیان اینکه جدایی ملت از دین اسلام و عزتمندی محال است، گفت: دختران کم حجاب و پسران نسل جدید هم به دین و خدا اعتقاد دارند و رفتارهای اخیر جوانان در دوران اغتشاشات از روی احساسات و فریب خوردگی بود.

 

وی با بیان استکبار با عزت و استقلال خواهی ایران اسلامی مشکل دارد، افزود: آنها دنبال ایران ضعیف و توسری خور هستند که ملت ایران آن به هیچ عنوان نمی‌پذیرد.

 

سردار حیدری با بیان اینکه دشمن در طول این سال‌ها با برنامه‌های متنوع و جنگ نرم تلاش کرد تا عزت ایران اسلامی را زیر سوال ببرد، گفت: دشمن هر ده سال یک برنامه و توطئه علیه ایران اسلامی طراحی کرد اما شکست خورد و حتی در جنگ رسانه‌ای و کار زار اقتصادی و جنگ سایبری و امثالهم هم راه به جایی نبرد.

 

رئیس اداره جنگ نرم معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه همه چیز را نباید به میز مذاکره پیوند زد، گفت: در دولت‌های مختلف انقلاب روی ریل بوده اما تفکرات متفاوتی حضور داشته و این دولت با وحدت و انسجام ملی مشکلات اقتصادی و دیگر امور را حل خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه حفظ هویت ایرانی و اصلی رویکرد اصلی دولت سیزدهم است، افزود: تقابل هویتی ایران اسلامی عرب را نگران و مضطرب کرده است.

 

رئیس اداره جنگ نرم معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن روی تفکرات جوانان متمرکز شده است، گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و منحرف کردن جوانان از جریان انقلاب است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار