کد خبر : 4269
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

دغدغه دین یا فشار بر رسانه ملی؟

دغدغه دین یا فشار بر رسانه ملی؟

بعضی ها همه چیز را سیاسی می بینند، ربنا را نیز هم اینان چه تفکری در سر دارند که همه چیز را به دید جناحی و سیاسی می بینند! نگاه به بروزنامه های طیف رادیکال جریان اصلاحات انداخته اید؟ چه اتفاقی!

به گزارش درگیلان، علی بلوکی در یادداشتی نوشت:
بعضی ها همه چیز را سیاسی می بینند، ربنا را نیز هم اینان چه تفکری در سر دارند که همه چیز را به دید جناحی و سیاسی می بینند! نگاه به بروزنامه های طیف رادیکال جریان اصلاحات انداخته اید؟ چه اتفاقی!
اینان چه تفکری در سر دارند که همه چیز را به دید جناحی و سیاسی می بینند! نگاه به بروزنامه های طیف رادیکال جریان اصلاحات انداخته اید؟ چه اتفاقی! همه یکصدا نوای ربنا سرداده اند! آن هم چه ربنایی! … ربانیی که میگوید من اسلام را قبول ندارم! ربنایی که میگوید من از ابتدا با انقلاب اسلامی مخالف بوده ام! ربنایی که پخش عکسش با زنان بدون حجاب در مسلکش جایز است! ربنایی که احترام به رأی مردم در انتخابات را وقتی روا میداند که مطابق نظرش باشد! ربنایی که مستمسک فتنه گران در سال ۸۸ شده و نتنها پشیمان از عقاید خود نیست بر آنها اصرار هم می ورزد!
چرا حاضرند برای رسیدن به اهداف خود همه چیز را فنا کنند؟ آیا حمایت از صوت ربنایی که خواننده اش به آیین ربنا یعنی اسلام عزیز توهین نموده ، میتواند اجین با زمان استجابت دعای روزه داران باشد؟ نوای ربنای زمان افطار برای مومنین و روزه داران به مثابه خاطره ای خوب از شنیدن یک موسیقی سنتی ارامش بخش برای شما نیست که نوایش فقط و فقط گوش را بنوازد ، بلکه دریچه ای است برای رازونیاز با معبود بی همتا ، پس احوال امت روزه داران را با شنیدن نوای کسی که برای علنی کردن توهین به اسلام و انقلاب هیچ ابایی ندارد مکدر نسازید و بگذارید روزه داران عزیز کشورمان با قلبی مملو از یاد خدا نه یاد توهین به دین خدا بر سر سفره های افطار خود حاظر شوند.
حال آنکه اهل نظر خود میدانند شما در یک روز، یکصدا به یاد معنویت ربنای استاد شجریان نیفتاده و نگران خالی ماندن سفره های افطاری مردم از معنویت نشده اید !! بلکه سیاست فشار بر صداوسیما برای حمایت از جریانی خاص و تلطیف فتنه و حامیانش باعث شده ربنا نیز ابزاری برای رسیدن به این اهداف قرار بگیرد.

لازم به یادآوری است آقای شجریان از جمله هنرمندانی بوده که متاسفانه در زمان فتنه با مواضع ضد دینی و ضدانقلابیش و مصاحبه با شبکه های معاند در بر آتش فتنه دمید و حتی در مقابل دلسوزی خیرخوانه ی مسئولین وقت با اصرار بر عقایدش پل های پشت سر را یکی پس از دیگری خراب کرده است. البته راه توبه همیشه باز است و خداوند تواب و مهربان است لکن برای پشیمانان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار