کد خبر : 21127
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

دلیل عدم حضور آیت الله قربانی طی 7 هفته متوالی در نمازجمعه چیست؟/ مردم تشنه شنیدن خطبه‌ها از زبان نماینده ولی‌فقیه هستند

دلیل عدم حضور آیت الله قربانی طی 7 هفته متوالی در نمازجمعه چیست؟/ مردم تشنه شنیدن خطبه‌ها از زبان نماینده ولی‌فقیه هستند

این عدم حضور آیت الله قربانی در نمازجمعه درحالی است که ایشان همه روزه دیدارهای مختلفی را با مسئولین و اقشار مردمی هم در منزلشان و هم در بیرون داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حضرت آیت الله زین العابدین قربانی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان که سکان امامت جمعه شهر رشت را نیز در دست دارد، بعد از نامساعد شدن سلامتی و حال جسمی‌شان در نمازجمعه روز 5 آبان سالجاری تاکنون که 7 هفته نیز گذشته است، در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برای اقامه نماز جمعه حاضر نشده است.

بر همین اساس در تاریخ 12 آبان حجت الاسلام شفیعی زاده، 19 آبان حجت الاسلام صدیق عربانی، 26 آبان حجت الاسلام پوررضا، 3 آذر حجت الاسلام شفیعی زاده، 10 آذر حجت الاسلام صدیق عربانی، 17 آذر حجت الاسلام پوررضا و 24 آذر نیز حجت الاسلام شفیعی زاده از امامان جمعه موقت رشت نماز جمعه را برگزار و اقامه نمودند.

این عدم حضور آیت الله قربانی در نمازجمعه درحالی است که ایشان همه روزه دیدارهای مختلفی را با مسئولین و اقشار مردمی در منزلشان داشته و حتی در بیرون از بیت خود نیز در مکانهای مختلفی از جمله مسجد سلیمانداراب(شرکت در مراسم میرزاکوچک)، نمایشگاه کتاب، منزل شهید بابک نوری و… حاضر شده است.

مردم و دوستداران معظم له که 7 هفته است تشنه شنیدن سخنان گهربار و خطبه های شیرین آیت الله قربانی در نمازجمعه هستند، هنوز نمی دانند که آیا علت عدم حضور ایشان، ناتوانی در ایستادن و خطبه خواندن است یا دلیل دیگری دارد؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کردمحله یکشنبه , 26 آذر 1396 - 11:06

احسنت به گیلانستان که میداند مردم تشنه جه چیزهایی هستند!

ناشناس دوشنبه , 8 مرداد 1397 - 1:13

واقعا

رفتن به نوار ابزار