کد خبر : 13316
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

دهان دشمنان نظام اسلامی را با رای دادن به “رئیسی” خرد می‌کنیم

دهان دشمنان نظام اسلامی را با رای دادن به “رئیسی” خرد می‌کنیم

پدر نخستین شهید مدافع حرم گیلان گفت: امیدواریم وحدت بین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به کل کشور سرایت کند و همه مردم با شرکت در صحنه انتخابات و انتخاب رئیسی با همان رنگ آبی که بر انگشتشان می‌زنند دهان دشمنان نظام انقلاب اسلامی را خرد کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام اصغر علیزاده در گفت‌وگویی درباره اهمیت انتخابات اظهار داشت: انتخابات یک نوع چرخش قدرت از گروهی به گروه دیگر و به انتخاب مردم است.

پدرشهید امیررضا علیزاده با بیان اینکه انتخاب فردی فاسد در انتخابات باعث قربانی شدن کل افراد جامعه می‌شود اذعان داشت: نوع انتخاب هر شخص بر سرنوشت کل مردم کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران تاثیرگذار است.

پدر نخستین شهید مدافع حرم گیلان تصریح کرد: اگر خدای نکرده مردم در انتخاب خود کوچکترین خطایی انجام دهند آرمان و ارزش‌های اسلام و امام راحل و نیز خون شهدا، فرهنگ شهادت و ایثارگری مانند 4 سال اخیر به بازی گرفته می‌شود.

‌علیزاده با بیان اینکه در طول 4 سال گذشته، دولتمردان فعلی شایستگی حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را نداشتند گفت: به ملت بزرگوار ایران توصیه می‌کنم با لیبرال‌هایی که با اسلام ناب محمدی مخالفند به هیچ وجه سر سازش نداشته باشند.

وی با بیان اینکه از یک سوراخ مار دوبار نباید گزیده شد افزود: تاریخ ایران از زمان بنی‌صدر تا بازرگان و سپس در دولت خاتمی و رفسنجانی و در هرحال حاضر در دولت روحانی به اندازه کافی تجربه تلخ  از حیله‌گری‌های این جریان ضد رهبری به‌دست آورده است.

پدر نخستین شهید مدافع حرم گیلان با اشاره به کناره گیری محمدباقر قالیباف بیان داشت: در این موقعیت حساس، فداکاری و از خودگذشتگی قالیباف باعث افزایش وحدت، تحول و امید تازه‌ای در جبهه‌های مردمی نیروهای انقلابی اسلامی کشور شده است.

وی با اعلام حمایت خود از حجت‌الاسلام رئیسی اذعان داشت: امیدواریم وحدت بین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به کل کشور سرایت کند و همه مردم با شرکت در صحنه انتخابات و انتخاب رئیسی با همان رنگ آبی که بر انگشتشان می‌زنند دهان دشمنان نظام انقلاب اسلامی را خرد کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار