کد خبر : 21143
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

دهن کجی استاندار گیلان و معاون سیاسی‌اش نسبت به برخورد قاطع دادستان رشت با مدیرکل میراث فرهنگی!

دهن کجی استاندار گیلان و معاون سیاسی‌اش نسبت به برخورد قاطع دادستان رشت با مدیرکل میراث فرهنگی!

استاندار گیلان گفت: من برای خدا قوت خدمت شما حاضر شدم . ما قدردان کار شما هستیم. شما با خدا معامله می کنید و ان شا الله در این مسیر گام بر می دارید.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مصطفوی نیا دادستان مرکز گیلان روز گذشته از بازداشت یکی از مدیران کل استان گیلان به جرم تضییع حقوق بیت المال خبر داده بود.

اما استاندار گیلان به جای احترام به قانون و صبر در زمینه بررسی پرونده مدیرکل میراث فرهنگی، صبح امروز یکشنبه ۲۶ آذر همراه با معاونین خود در اداره کل میراث فرهنگی گیلان حضور یافت و به مدیران و مسئولان میراث فرهنگی دلداری داده و توصیه کرد که دلسرد نشوند و با قوت به کار خود ادامه دهند.

مصطفی سالاری در این دیدار اظهار کرد: محیط شما پرمخاطره است و موانع متعددی دارد ولی دلسرد نشوید. تهدیدات جدی است ولی هنز ما باید این باشد در جاهای سخت کار کنیم. مردم کسانی که ایثار و فداکاری کردند تکریم می کنند .کار کردن برای مردم هم کار مقدسی است و رشادت می خواهد و همه ملت قدردان هستند. وی در ادامه گفت: آبرو را خدا می دهد و دست هیچ کس نیست. آدم بی ابرو نمی تواند آبروی انسان را ببرد. آن چه می ماند کار کردن برای مردم است. وظیفه همه است که با شجاعت کار کنیم و هزینه آن را بدهیم.

سالاری در ادامه تاکید کرد: مردم از ما انتظار دارند ولی بپذیریم این موانع و هزینه ها در سر جمع آبروی ما را نمی برد. کار شما مقدس است ، زیرا میخواهید شغل برای مردم ایجاد کنید.

وی در مورد این پرونده نیز گفت: ما وظیفه داریم پیگیریهای لازم را انجام دهیم. اما در کنار این بازهم دلسرد نشوید. این که من کار نکنم تا عده ای به من تعرض نکنند یعنی جای کار دیگران را اشغال کردم. خواهش اصلی من این است که با قوت قلب ادامه دهید. ما نیز وظیفه داریم که موانع شما را کم کنیم. از آبروی خودمان می گذریم که موانع شما کم شود و محیط استان آرام نگه داشته شود و این کار و خدمت صورت بگیرد.

استاندار گیلان در پایان گفت: من برای خدا قوت خدمت شما حاضر شدم . ما قدردان کار شما هستیم. شما با خدا معامله می کنید و ان شا الله در این مسیر گام بر می دارید.

محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان نیز در حاشیه ی بازدید استاندار از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران در خصوص معرفی رضا علیزاده بعنوان گزینه فرمانداری لنگرود بیان کرد: یکی از کارهایی که در حوزه استانداری انجام می شود، این است که بسیاری از مدیران توانمند را برای فرمانداری‌ها انتخاب می کنیم.

وی ادامه داد: علیزاده نیز جزو همین افراد بوده که برای فرمانداری یکی از شهرستان های گیلان به وزارت کشور معرفی شده و مصاحبه او نیز انجام گرفته است.

وی با تصریح اینکه باید تحمل بیشتری نسبت به هم داشته باشیم، گفت: مشکلی که برای آقای علیزاده بوجود آمده، مسئله ای اداری است و همه ، در تلاش هستیم آن را برطرف کنیم.

لازم به ذکر است، برخی رسانه های اجاره ای اصلاح طلب نیز، توپ را در زمین احمدی نژاد انداخته و مدعی شدند که مدیرکل میراث فرهنگی گیلان به خاطر قوانین دولت احمدی نژاد بازداشت شد!!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار