کد خبر : 46429
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398- 29: 11

دوره آموزشی ویژه اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان برگزار شد

دوره آموزشی ویژه اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان برگزار شد

دوره های آموزشی ویژه اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان با عنوان طلایه داران گام دوم انقلاب در شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش گیلانستان مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در این زمینه گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان از سوی رهبر فرزانه انقلاب بعنوان تشکل امین نامیده گردیده است، لذا این بیان وظیفه ما را در این مجموعه سنگین تر می کند.

محمد لطیفی، با بیان اینکه نیروسازی و جریان سازی دو مأموریت اساسی اتحادیه است،  افزود: برگزاری دوره های مختلف آموزشی و مهارتی، نقش دهی به دانش آموزان و توجه به بعد علمی و تربیتی آنان به صورت توام برای تحقق این مأموریت لحاظ گردیده است.

 وی با اشاره به اینکه امسال  پنجمین دهه تأسیس این اتحادیه است؛ خاطرنشان کرد: تقدیم حدود ۱۶ هزار شهید دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس، تربیت نیروهای انقلابی و جهادی در طول این چهار دهه برای حضور در عرصه های مختلف خدمت در این نظام و توجه جدی به تمام ساحت های تربیتی نسل چهارم و پنجم انقلاب و تدوین برنامه های متناسب با آن تحت نظارت نماینده رهبر انقلاب از جمله برگ های زرین این نهاد طی چهل سال فعالیت می باشد.

 وی، برنامه ریزی برای تجلیل از پیشکسوتان اتحادیه استان، اجرای طرح تاریخ شفاهی با هدف ثبت خاطرات پیشکسوتان اتحادیه در دوران حضور در انجمن اسلامی را از جمله فعالیت های اتحادیه استان به مناسبت چهل سالگی آن برشمرد و اضافه کرد:  دیدار دانش آموزان منتخب انجمن های اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان و متناظر با آن، با ائمه جمعه شهرستان ها از دیگر فعالیت های اتحادیه استان است.

 لطیفی با اشاره به اینکه مسئولیت دبیرخانه بیانیه گام دوم در آموزش و پرورش به اتحادیه واگذار شده است، تصریح کرد: در این دبیرخانه به دنبال تدوین برنامه های عمیق و اثرگذار هستیم وتلاش مان این است  از اجرای برنامه های سطحی و فرمایشی خودداری کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، نقش دهی پررنگ و فعالانه دانش آموزان در طرح ریزی برنامه های متناسب با گام دوم را از سیاست های اتحادیه دانست و افزود: باورمان این است که دانش آموزان با قوه ابتکار و تدبر خود می توانند برنامه های عمیق اثرگذار تدوین و اجرا کنند.

 وی، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تشکیلاتی طلایه داران گام دوم، گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی انسجام بخشی فعالیت ها و هم اندیشی منتخبین انجمن های اسلامی برای تدوین طرح و ایده درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

لازم به ذکر است اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، در ۱۳ آبان سال ۵۸ به دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی تأسیس گردید و این  اتحادیه در تمامی شهرستان های گیلان دفتر نمایندگی و در سطح ۳۰۰ مدرسه نیز دفتر فعال دارد.

انتهای پیام/ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار