کد خبر : 26741
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

دولت در مهار اخلالگران اقتصادی ضعیف عمل می‌کند

دولت در مهار اخلالگران اقتصادی ضعیف عمل می‌کند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با تأکید بر اینکه‌ بسیاری از فرصت‌طلبان از آشفته بازار داخلی به نفع خود سوءاستفاده می‌کنند گفت:‌ دولت در مهار اخلالگران اقتصادی ضعیف عمل کرد.

به گزارش گیلانستان، ذبیح‌الله نیکفر در گفتگویی اظهار داشت:‌ تیم اقتصادی دولت در مهار اخلالگرانی که اقدام به خرید برخی کالاها با ‌ارز دولتی کرده و مشغول عرضه آن‌ها با چند برابر قیمت در بازار آزاد هستند ضعیف و بسیار ناکارآمد عمل کرده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس وضعیت کنونی اقتصاد کشور را رضایت‌بخش ندانست و عنوان کرد‌:‌ مسائل ارزی کشور،‌ نوسانات بازار،‌ گرانی‌‌،‌ قاچاق انواع کالاها و امثال این‌ها از جمله مواردی است که دولت باید به‌خاطر تعلل در آن‌ها به مردم پاسخگو باشد.

نیکفر با تأکید بر اینکه تحمل فشارهای اقتصادی توسط مردم به‌معنای پشتیبانی آنان از حزب و یا جناح خاصی نیست تصریح کرد:‌ مردم بخاطر دولت مشکلات اقتصادی را تحمل نکرده‌اند بلکه تاکنون تنها به دلیل اعتقادات خود و برای حفظ آرمان‌های ارزشمند انقلاب ایستاده‌اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با رد اظهارات اخیر برخی چهره‌های مدعی اصلاح‌طلبی بیان داشت:‌ در شرایط حساس کنونی همه می‌‌خواهند برای رفع نگرانی‌های مردم به دولت کمک کنند بنابراین طرح بعضی ادعاهای عجیب به‌هیچ عنوان با واقعیات مطابقت ندارد.

وی گسترش فضای نقد منصفانه و پذیرش آن را در حل مشکلات جامعه تأثیرگذار دانست و ابراز داشت:‌ اگر هر کدام از نمایندگان مردم در مجلس برای شفاف شدن برخی مسائل و ابهامات موجود نقدی را به مجموعه دولت روا می‌دارند این به‌معنای د‌شمنی آنان با شخص و یا جریان خاصی نیست.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس به ماجرای استیضاح وزیر اقتصاد و بداخلاقی یکی از رسانه‌ها اشاره کرد و افزود:‌ بنده از امضاءکنندگان این طرح بودم و از همین‌جا اعلام می‌کنم صحبت‌هایی که از جانب بنده در مورد پس گرفتن امضاء منتشر شده صحت ندارد.

نیکفر با تأکید بر این نکته که وزیر اقتصاد باید در مجلس حاضر شده و به سئوالات نمایندگان پاسخگو باشد خاطرنشان کرد:‌ نمایندگان مردم به عنوان وکلای ملت در مجلس، بنا به وظایف قانونی خود و با ابزارهایی که در دست دارند باید از حقوق آحاد ملت دفاع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار