کد خبر : 89217
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

دولت سیزدهم نیازمند مدیرانی انقلابی و جهادی است

دولت سیزدهم نیازمند مدیرانی انقلابی و جهادی است

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه تلاش مدیران در سال ۱۴۰۱، مقدمه رفع جهادی موانع در سال جدید است، گفت: دولت سیزدهم نیازمند مدیرانی انقلابی و جهادی است.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی سنگری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری رشت با بیان اینکه تلاش مدیران در سال ۱۴۰۱، مقدمه رفع جهادی موانع در سال جدید است، اظهار کرد: دولت انقلابی، نیازمند مدیرانی انقلابی و با عملکردی جهادی است.

 

وی با اشاره به نقطه نظرات مجلس در ارزش‌گذاری به زحمات مدیران و کارکنان دستگاه‌ها، افزود: با قانونی کردن طرح حمایت و تشویق افشاگران فساد، مردم در امر نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها سهیم می‌شوند.

 

با همکاری همه دستگاه‌ها نتایج درخشانی در انتظار کشور است

 

«جبار کوچکی نژاد» نماینده رشت و خمام در ادامه این نشست، اظهار کرد: در سایه همدلی و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و قوای مقننه و قضائی، نتایج درخشانی در انتظار کشور و انقلاب خواهد بود.

 

وی با اشاره به اتمام مراحل بررسی بودجه ۱۴۰۲ در مجلس، از آمادگی نمایندگان برای بررسی برنامه هفتم توسعه خبر داد و افزود: با توجه به تحولات جهانی و منطقه‌ای و مسائل اقتصادی کشور، مجلس با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، تصویب برنامه‌های جامع و عملیاتی برای پیشبرد روند توسعه کشور را مدنظر خواهد داشت.

 

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از زحمات «عبدالله عموزاد» قدردانی و «حسن آدمیت» به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رشت معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار