کد خبر : 63605
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399- 40: 22

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

دو عضو شورا حامی یک مافیای معروف/ ساختمانی بدون پایان کار که طبقه پنجمش حکم تخریب و پارکینگش تبدیل به مغازه شده است!

دو عضو شورا حامی یک مافیای معروف/ ساختمانی بدون پایان کار که طبقه پنجمش حکم تخریب و پارکینگش تبدیل به مغازه شده است!

اما برای این ساختمان ۴ سال پیش در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری نه تنها جریمه صادر شده بلکه حکم تخریب کامل طبقه پنجم ان نیز صادر گردیده بود.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی گیلانستان، مدتی است سید محمد احمدی شهردار پرتلاش رشت عزم خود را جزم کرده و با دستور تخریب ساختمان‌های غیرقانونی کاری کرده تا مافیای خلاف سازی در شهر دیگر خواب به چشمانشان نیاید.

بر همین اساس چندین ملک غیرقانونی اخیرا توسط شهرداری رشت تخریب و تصاویر آن نیز در رسانه‌های استانی و کشوری منتشر شده است.

پس از این اقدام قاطع شهرداری، احمدی در جلساتی اعلام نمود که ۶۰۰۰ حکم تخریب روی میز کارش بوده و به زودی اسامی مافیای خلاف سازی را منتشر خواهد نمود.

یکی از همین ساختمانها ملکی واقع در منطقه گلسار بوده که یک پیمانکار معروف که جزء مافیای بزرگ ساخت و ساز غیرقانونی می‌باشد، ساختمانی پنج طبقه ساخته و پایین آن نیز پارکینگ احداث نمود؛ اما برای این ساختمان ۴ سال پیش در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری نه تنها جریمه صادر شده بلکه حکم تخریب کامل طبقه پنجم ان نیز صادر گردیده بود.


این پایان ماجرا نبوده و با حمایت ۲ عضو شورا صاحب این ملک که یکی از نورچشمی‌های آنان می باشد، هم ادامه ساخت و ساز را انجام داده و هم پارکینگ خانه را نیز به صورت غیرقانونی تبدیل به مغازه کرده است!

در حال حاضر نیز از چهارسال پیش هیچ نهاد و دستگاهی نتوانسته به مالک بگوید بالای چشمش ابرو است ‌و واحدها و مغازه‌های ساختمان مذکور بدون پایان کار به مردم اجاره داده شده است!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار