کد خبر : 29818
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

دو محور مواصلاتی در شرق و غرب گیلان همچنان مسدود است

دو محور مواصلاتی در شرق و غرب گیلان همچنان مسدود است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت:‌ دو محور مواصلاتی پونل به خلخال و محدوده ورودی به سمت املش به علت ریزش و تخریب پل همچنان مسدود هستند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ به علت جاری شدن سیل پل‌های ارتباطی در دو محدوده پونل به خلخال و ورودی به سمت املش تخریب شده‌اند بنابراین فعلاً امکان تردد وسائط نقلیه در آن‌ها امکان‌پذیر نبوده و تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان عنوان کرد:‌ به غیر از دو محور یاد شده محور فومن به سمت قلعه رودخان محدوده پل فوشه نیز در روزهای گذشته به علت تخریب پل مسدود اعلام شده بود که با تلاش دستگاه‌های مرتبط اجرایی در حال حاضر مشکل آن تا حدودی مرتفع شده است.

محمدپور از باز شدن موقت محور فومن به قلعه رودخان خبر داد و ابراز داشت:‌ در حال حاضر با انجام یکسری اقدامات عمرانی به صورت موقت، محور فومن به سمت قلعه رودخان بازگشایی شده به این ترتیب عبور و مرور و تردد وسائط نقلیه در آن به صورت موقت امکان‌پذیر شده است.

وی با بیان اینکه سیل اخیر گیلان مشکلاتی را در حوزه محورهای مواصلاتی استان به وجود آورد تصریح کرد:‌ تخریب دو دهنه پل در محور پونل به خلخال و ریزش کوه در آن محدوده،‌ تخریب پل کیازنیک املش و آسیب‌دیدگی جدی پل ارتباطی فومن به قلعه رودخان از علل اصلی ایجاد این اختلالات بودند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان در مورد زمان بازگشایی دو محور مسدود شده استان نیز ‌بیان داشت:‌ با توجه به عمق خسارات وارده و تخریب گسترده پل‌های ارتباطی فعلاً امکان بازگشایی سریع دو محور پونل به خلخال و محدوده ورودی املش وجود ندارد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار