کد خبر : 36447
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

سرپرست داماش گیلان:

دو کمک داور بازی در شب مسابقه تغییر کردند

دو کمک داور بازی در شب مسابقه تغییر کردند

سرپرست داماش گیلان با اعلام اینکه به چه دلیل شب بازی پلی آف کمیته داوران هر دو کمک داور را تغییر داد، گفت: تا به خواسته‌های ما رسیدگی نشود در جام حذفی شرک نمی‌کنیم

به گزارش گیلانستان محمدرضا حاجی‌پور با بیان اینکه مصاحبه داود رفعتی نه تنها تسکینی برای ما نبود، بلکه بیشتر موجب عصبانیت ما شد اظهار داشت: برخلاف گفته رئیس دپارتمان داوران، تعداد زیادی از کمک داوران بین المللی در داخل کشور حضور دارند و حرف‌های ایشان توجیهاتی غیرمستند است.

سرپرست داماش گیلان با بیان اینکه شب مسابقه پلی‌آف داماش گیلان با نیروی زمینی تهران هر دو کمک داور مسابقه به دلایل مبهم عوض شدند تصریح کرد: همین کمک‌های تعویضی، به نوبت هرکدام یکی از گل‌های صد در صد درست ما را آفساید اعلام کردند و بعد ما نباید شک کنیم که دسیسه‌ای در کار است؟

وی حرف‌های رفعتی مبنی بر تاثیرگذار نبودن اشتباهات داوری در نتیجه مسابقه را یک شوخی دانست و افزود: داور در حالی که نیم‌متری صحنه بود دو گل درست ما را آفساید گرفت، از دو پنالتی ما چشم‌پوشی کرد و یک هند عمد در موقعیت تک به تک را نگرفت؛ این موضوع چگونه می‌تواند در نتیجه بی‌تاثیر باشد؟

حاجی‌پور با خطاب قرار دادن رییس فدراسیون فوتبال و توجه او به پلشتی های وحشتناک لیگ دو گفت: وقتی می‌گوییم در بازی استقلال اهواز با خوشه طلایی 8 بازیکن استقلال حاضر به بازی نشدند می‌گویند تبانی محرز نشده و وقتی عامل پرداخت خوشه طلایی به تیم مقاومت دستگیر می‌شود می‌گویند پیش از عمل جرم دستگیر شدند و تبانی نبوده است.

سرپرست داماش گیلان افزود: وقتی یک تیم صد در صد خصوصی با ارائه فوتبال پاک سه سال پیاپی تا یک قدمی صعود پیش می‌رود و با دست گذاشتن روی زانوهایش می‌خواهد بلند شود و عاملان فساد مانع می‌شوند، چه انگیزه‌ای برای ادامه دادن ما باقی می‌ماند و چه جوابی برای ده‌ها هزار هوادار پرشور خواهیم داشت تا بتوانیم آنها را قانع کنیم.

وی تیمش را پر طرفدارترین تیم در لیگ دسته دوم و اول خواند و گفت: وقتی از فوتبال خصوصی حرف می‌زنیم غیر از این است که هدف اول و اول و اول آن جذب هوادار است و فوتبال بدون تماشاگر می‌میرد؛شما تمام هوادارن لیگ دسته دوم رو کنار هم بگذارید به اندازه داماش نیستند و در لیگ دسته اول هم هیچ تیمی به اندازه ما هوادار ندارد و 15 هزار هوادار در ورزشگاه با سوت‌های هدفدار دلشکسته راهی خانه شدند.

حاجی‌پور حضور داماش گیلان را در فینال جام حذفی منتفی دانست و تصریح کرد: برویم در یک نمایش شرکت کنیم و آنجا هم سرمان را ببرند و بازیچه شویم؟ تا زمانی که پرونده تبانی خوشه طلایی که به ناحق صعود مستقیم را از ما گرفت و اشتباهات تاثیرگذار و عمدی تیم داوری بازی پلی‌آف بررسی و اعلام نشود در مسابقه فینال شرکت نمی‌کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار