کد خبر : 82611
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401- 35: 18

دیدار رئیس دستگاه قضا با خانواده شهدای امنیت

دیدار رئیس دستگاه قضا با خانواده شهدای امنیت

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسؤولان قضایی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان با خانواده های شهدای امنیت استان گیلان در خشکبیجار و لاهیجان دیدار کرد.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسؤولان قضایی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان با خانواده‌های شهدای امنیت استان گیلان در خشکبیجار و لاهیجان دیدار کرد.

 

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به مقام شامخ شهدا و منزلت و جایگاه شهید نزد خداوند متعال اظهار کرد: نظام اسلامی ما دارای ریشه‌های مستحکم و عمیقی است و اغتشاش و خرابکاری عده قلیلی نمی‌تواند آن را متزلزل کند.

 

به گفته رئیس شورای قضایی استان، دستگاه قضایی با کسانی که به بهانه اغتشاش، جوانان کشور را به شهادت رسانده و آسایش و آرامش مردم را سلب می‌کنند برخورد قاطع کرده و آنان را به سزای اعمال خود می‌رساند.

 

وی در پایان دستورات لازم جهت مساعدت ویژه به خانواده های این شهیدان خصوصاً ادامه مراحل درمان همسر و فرزند شهید علی‌نژاد که در این حادثه تروریستی مجروح شده بود را طی تماس تلفنی به رئیس علوم پزشکی استان صادر کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار