کد خبر : 56681
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399- 21: 18

رئیس سازمان بهزیستی برای پرداخت بیمه سلامت به مددجویان گیلانی اعلام آمادگی کرد

رئیس سازمان بهزیستی برای پرداخت بیمه سلامت به مددجویان گیلانی اعلام آمادگی کرد

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برای پرداخت بیمه سلامت مددجویان استان گیلان بدون سقف تعداد نفرات با مسئولان مربوطه استانی همکاری می‌کنیم.

به گزارش گیلانستان، وحید قبادی‌دانا امروز در دیدار با استاندار گیلان اظهار داشت: برای پرداخت کمک هزینه مستقل شدن فرزندان معرفی شده از استان گیلان به سازمان بهزیستی به‌صورت متمرکز و الکترونیک آمادگی داریم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به همکاری این سازمان برای تکمیل پروژه مسکن خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا گفت: برای تامین کمک هزینه جهیزیه مددجویان استان گیلان نیز آماده هر گونه مساعدت و همکاری هستیم.

وی درباره پرداخت بیمه سلامت در استان گیلان تصریح کرد: سازمان بهزیستی برای پرداخت بیمه سلامت مددجویان استان گیلان بدون سقف تعداد نفرات با مسئولان مربوطه استانی همکاری می‌کند.

قبادی‌دانا ابراز داشت: آمادگی قطعی برای پرداخت هزینه ساخت مسکن در چارچوب تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به میزان آمادگی استان و ایجاد اورژانس اجتماعی در شهرستان سیاهکل تا پایان سال را داریم.

استاندار گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه ارائه خدمات بهزیستی به افراد نیازمند از اهمیت بالایی برخوردار است بیان کرد: افراد زیادی در حوزه‌های مختلف از خدمات بهزیستی گیلان بهره‌مند هستند لذا ارتقاء سطح خدمات اهمیت دارد.

ارسلان زارع عنوان کرد: سازمان بهزیستی باید خدمات خود را به افراد نیازمند در حوزه تامین کمک هزینه درمان، تهیه جهیزیه دختران مددجو، توانمندسازی فرزندان در مراکز بهزیستی، فراهم کردن زمینه اشتغال برای بانوان تحت پوشش و تهیه کمک هزینه مسکن ارائه دهد.

وی برخی از نیازمندی‌های استان گیلان را برشمرد و افزود: حمایت از زنان تحت پوشش بهزیستی گیلان، تجهیز و توسعه مراکز ترک اعتیاد، گسترش فعالیت و استفاده بیشتر از مراکز خیریه، توسعه مراکز غیردولتی توانخواهان و تکمیل پروژه‌های ساخت مسکن چند معلولیتی در استان از جمله نیازها است.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: انتظار مساعدت در بخش‌هایی نظیر کمک هزینه سبد غذایی به خانواده‌های زنان سرپرست خانوار، کمک هزینه تعمیرات مسکن مددجویان و توانخواهان، تامین هزینه بسته‌های حمایتی مستمر به توانخواهان و تدوین برنامه راهبردی آسیب‌های اجتماعی داریم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار