کد خبر : 62541
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399- 51: 11

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مجازی برگزار می شود

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مجازی برگزار می شود

اشجری از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت کاروان خودرویی و موتوری، همچنین در بستر فضای مجازی برای اقشار مختلف مردم خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی اشجری با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شد تا برنامه های امسال گرامیداشت دهه فجر متفاوت از سال های پیش برگزار شود گفت: برنامه های امسال گرامیداشت دهه فجر مطابق با مصوبات ستاد ملی کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم به صورت محدود و یا در فضای مجازی برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان برگزار نمی شود افزود: این راهپیمایی به صورت کاروان خودرویی و موتوری بوده و در بستر فضای مجازی نیز برای اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

وی اظهار داشت: علاقه مندان جهت شرکت در راهپیمایی مجازی می توانند تا ۲۲ بهمن به نشانی اینترنت www.fajr.ccoip.ir مراجعه کنند.

اشجری در ادامه با بیان اینکه ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای بازخوانی و بازگویی رشادت ها و فداکاری های دوران پیروزی انقلاب اسلامی است تصریح کرد: اقتدار و عظمت نظام اسلامی مرهون خون پاک شهدا است و جهاد و شهادت  نه تنها پس از پیروزی انقلاب اسلامی متوقف نشد بلکه پرشورتر ادامه پیدا کرد.

وی  با تاکید بر معرفی شهدای انقلاب به نسل جوان در یادواره‌ها و یادمان‌های شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان و تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی با سخنرانی دکتر حشمت‌الله قنبری (استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام) امروز(شنبه، ۱۸ بهمن ) ساعت ۲۱:۳۰ همراه با پخش زنده از سیمای مرکز گیلان (شبکه باران) برگزار می شود.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار