کد خبر : 10125
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395- 26: 23

رحمانی به عنوان رئیس و عموزاد دبیر شورای جوانان انقلابی رشت شد

رحمانی به عنوان رئیس و عموزاد دبیر شورای جوانان انقلابی رشت شد

مجید رحمانی به عنوان رئیس و عبدالله عموزاد نیز دبیر شورای جوانان انقلابی شهر رشت شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، اعضای شورای جوانان انقلابی شهر رشت در اولین جلسه با برگزاری انتخاباتی، رئیس و دبیر این شورا را مشخص نمودند که مجید رحمانی به عنوان رئیس و عبدالله عموزاد نیز دبیر شورای جوانان انقلابی شهر رشت شد.

این جلسه پیرو اعلام قبلی یک روز پس از انتخابات شورای جوانان انقلابی شهر رشت برگزار گردید که از ساعت ۱۷ الی ۲۱ به طول انجامید.

در این نشست علاوه بر اینکه هرکدام از اعضای شورای جوانان انقلابی رشت به بیان راهکارها و پیشنهادات خود جهت وحدت رویه بیشتر و انسجام گسترده آحاد جوانان و دلسوزان انقلاب اسلامی این شهر پرداختند، بر لزوم برنامه بلند مدت و یکساله و انجام فعالیت های موثر و جهادی در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و اجرای برنامه های اثرگذار جهت مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو تاکید نمودند.

گفتنی است عبدالله عموزاده، مجید رحمانی، حجت‌الاسلام علیزاده مقدم، محمدرضا عوض‌نیا، سیاوش آقاجانی، مهدی سیمایی، کیومرث مژدهی، سیدمحمدرضا مجاور، مجتبی امین، ابوذر یزدانی و محمدرضا ستوده عصر روز دوشنبه در فراخوانی ۴۰۰ نفره جوانان مومن و انقلابی شهر از میان ۳۲ داوطلب، به عنوان اعضای اصلی شورای جوانان انقلابی شهر رشت انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوست چهارشنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۰۱

باسلام
به عنوان یک جوان انقلابی رشتی آرزوی موفقیت برای این جوانان دارم،درسته دیر اما تشکیل این شورا که اتفاقا به شکلی کاملا دموکراتیک انتخاب شدند بسیار خوشایند است و میتونه ثمر بخش باشه

رفتن به نوار ابزار