کد خبر : 75067
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400- 37: 13

انتصابی دیگر از جنس جوان انقلابی؛

رحیم شوقی سرپرست دفتر فنی و امور عمرانی استانداری گیلان شد

رحیم شوقی سرپرست دفتر فنی و امور عمرانی استانداری گیلان شد

استاندار گیلان بر استفاده از توان جوانی برای ایجاد تحول و پیشبرد امور بویژه تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی تأکید کرد.

به گزارش گیلانستان، در جلسه‌ای که ظهر امروز (یکشنبه) در دفتر استاندار گیلان برگزار شد؛ رحیم شوقی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان منصوب و معرفی شد.
دکتر اسدالله عباسی استاندار در این جلسه با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه‌زهرا (س) و روز زن، خطاب به سرپرست جدید اداره کل فنی استانداری تأکید کرد که از توان جوانی برای ایجاد تحول استفاده کند.
ولی بر لزوم استفاده از سبک و شیوه‌های نوین برای پیشبرد امور تأکید و با بیان اینکه از نواقص بخش‌های مختلف مطلع هستم، تصریح کرد: انباشت پرونده‌ها در قالب کمیسیون‌های مختلف، زیبنده نیست و باید با جدیت تسریع و ساماندهی شود.
تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی به ویژه تسریع در اجرای طرح جهش مسکن از دیگر تأکیدات نماینده عالی دولت در گیلان به سرپرست جدید اداره‌کل فنی استانداری بود.
معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد انزلی و مدیرکل دفتر فنی استانداری از جمله سوابق رحیم شوقی مدیرکل جدید دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان است.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سرباز آتش باختیار یکشنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

باسلام
انتخاب آقای مهندس شوقی برای معاونت محترم عمرانی استانداری بسیار عالی و ارزشمند است ایشان برازنده این جایگاه می‌باشند و قطعا منشأ خیرات و برکات زیادی خواهند شد
از زاویه دیگر میتوان اذعان نمود که این حرکت برای کادرسازی استان بسیار مفید می‌باشد و امیدوارم که این حرکت در سایر موارد هم اتفاق بیافتد تا در آینده برای تغییر مدیران دست بدامن افراد غیر بومی که جز فرصت سوزی هیچ نفعی هم برای ما نداشته اند باشیم
وظیفه خودم میدانم انتخاب جناب آقای مهندس شوقی و همچنین جناب آقای شفیعی را تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق و خدمتگزاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان دارم

رفتن به نوار ابزار