کد خبر : 3873
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395- 04: 0

رخنه‌ های افراد معلوم‌ الحال در بعضی بیت‌ ها/ امیدواریم “منتظری” دومی شکل‌ نگیرد

رخنه‌ های افراد معلوم‌ الحال در بعضی بیت‌ ها/ امیدواریم “منتظری” دومی شکل‌ نگیرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ادعای دوستی و التزام عملی و اطاعت از رهبری با موضع‌گیری‌های مخالفانه و جهت‌دار قابل جمع نیست، گفت: امیدواریم «منتظری» دومی در حال شکل‌گیری نباشد.

به گزارش درگیلان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در جلسه کمیته مراسم ستاد بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با تبریک فرا رسیدن ماه رجب اظهار کرد: رجب ماه پیوند بندگان با خداوند است.

وی با تبریک ولادت امام علی (ع)، امام باقر (ع) و امام جواد (ع)، افزود: بعثت نبی مکرم اسلام (ص) را گرامی می‌داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال و عروج عارفانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد قرار داریم، تصریح کرد: بدون تردید وصیتنامه سیاسی الهی امام راحل به عنوان منشور معنوی جمهوری اسلامی است و تمام مردم به‌ویژه مدیران و مسئولان باید خود را ملزم به مطالعه و عمل به آن کنند.

وی گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی به منظور استواری و بقای نظام مقدس اسلامی، نامه‌ سیاسی الهی خود را برای آیندگان به یادگار گذاشتند که زیور حکومت اسلامی و صحیفه انقلاب اسلامی لقب گرفته است.

اشجری اضافه کرد: بسیار جای شگفتی است که پس از انقلاب اسلامی گفته می‌شود، «امام (ره) با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بود» و یا گفته می‌شود «شعار ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند، پشتوانه تاریخی ندارد»، آنگاه همان افراد در برابر شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سکوت می‌کنند.

وی اخطار امام (ره) را نشانه نگرانی در قبال برخی از نشست‌های بدون واقعیت و بدون سند در تمام زمان‌ها به ویژه در زمان کنونی دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم «منتظری» دومی در حال شکل‌گیری نباشد، رخنه‌هایی که توسط فرزندان، خانواده و برخی افراد معلوم‌الحال در بعضی بیت‌ها ایجاد شده، با ارائه افکار و تحلیل‌های غلط، زمینه‌سازی طرد آنها از جامعه اسلامی در حال فراهم شدن است.

وی تصریح کرد: ادعای دوستی و التزام عملی و اطاعت از رهبری با موضع‌گیری‌های مخالفانه و جهت‌دار قابل جمع نیست.

اشجری موضع‌گیری برخی از عالی‌جنابان را موجب خوشحالی دشمنان قسم‌خورده نظام دانست و خاطرنشان کرد: اینها رویاهایی را در سر می‌پرورانند و البته که به فضل الهی امیدشان به یأس تبدیل می‌شود./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار