کد خبر : 58288
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آبان 1399- 29: 16

پیشکسوت باشگاه سپیدرود رشت:

ردپای خواص در نابه‌سامانی وضعیت باشگاه سپیدرود رشت/ انگیزه‌های شخصی مانع واگذاری است

ردپای خواص در نابه‌سامانی وضعیت باشگاه سپیدرود رشت/ انگیزه‌های شخصی مانع واگذاری است

نماینده کانون پیشکسوتان باشگاه سپیدرود رشت معتقد است گروهی تلاش می‌کنند تحت هر شرایطی نفوذ خود را در سپیدرود حفظ کنند و این تیم زیر بلیت آنها باشد.

به گزارش گیلانستان، ایرج خوالی، با بیان اینکه معتقدم گروهی در استان گیلان نگاه انتخاباتی به سپیدرود رشت دارند اظهار داشت: آنها تلاش می‌کنند تحت هر شرایطی نفوذ خود را در سپیدرود حفظ کنند و این تیم زیر بلیت آنها باشد.

متقاضی خرید باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: اگر موضوع اداره هیئت امنایی سپیدرود که طرح پیشنهادی جریان مذکور است به تصویب برسد اعتبار نهادهای ذی‌صلاح در تعیین وضعیت سپیدرود رشت زیرسوال می‌رود و هزینه زیادی را ایجاد خواهد کرد.

پیشکسوت باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه دغدغه اصلی این سال‌های سپیدرود سو‌ءمدیریت است گفت: مدیریت پراشتباه، سپیدرود را به مرز نابودی رسانده و بیشتر از ۱۰ میلیارد تومان بدهکار کرده و مهم نیست که سپیدرود به چه گروهی واگذار شود اما مهم است که افکارعمومی چه قضاوتی راجع به نظام تصمیم‌گیری واگذاری سپیدرود خواهند کرد.

وی کسانی که با اتلاف وقت موجب ضربه‌زدن به سپیدرود شده‌اند را مغرض دانست و گفت: از درخواست خرید ما بیشتر از یک ماه گذشته است و می‌توانستند یک مهلت ۲۰ روزه به ما بدهند که اگر نتوانستید پنجره را باز کنید یا به دیگر تعهدات داخل قرارداد عمل کنید قرارداد فسخ می‌شود اما طلایی‌ترین روزها به ضرر سپیدرود گذشته و همچنان در خانه اول هستیم.

خوالی افزود: ما برنامه کاملی ارائه کردیم و آقای صومی، بزرگ و نماینده ما هستند و اختیارات تام دارند و بدون شک ما از مالکی که می‌گوید ۹ میلیون تومان در چند سال مالکیتش خرج کرده و تازه آن هم اضافه بوده بهتر و دلسوزتر و واجد شرایط‌تر هستیم و نمی‌دانم بر چه اساسی حاضرند سپیدرود به قول خودشان هیئتی اداره شود اما به پیشکسوتان واگذار نشود.

وی با انتقاد از اداره کردن هیئت امنایی سپیدرود، این روش را عامل نابودی باشگاه خواند و اظهار داشت: آورده مالی هیئت امناء و برنامه خود را اعلام کنند تا پیشکسوتان و هواداران که صاحبان اصلی سپیدرود هستند مطلع شوند؛ آیا اینها قرار است از بستگانشان به‌عنوان مدیرعامل برای افزایش بدهی‌ها استفاده کنند و کمک‌ها به حساب آنها واریز شود، پس بد نیست که پرینت حساب مدیرعامل رونمایی شود.

بازیکن سابق باشگاه سپیدرود اظهار داشت: از این واضح‌تر نمی‌شد برای ماندن موقت بر کرسی ریاست تصمیم‌گیری سیاسی کرد و از طرفی نیم‌نگاهی هم به انتخابات آتی داشت و از عاشقان سپیدرود می‌خواهم همان‌طور که پیشکسوتان در دسترس شما برای انتقاد و پرسش بودند و هستند لطفاً پیگیری و نظارت لازم جهت شفافیت عمل واگذاری قطعی به افراد ذیصلاح را داشته باشند.

وی عنوان کرد: انتخاب بیش از ۱۵ مالک و ‌مدیر در ۵ سال و دو سقوط پی‌درپی به‌شدت به اعتبار و برند سپیدرود آسیب زده و با بازگشت به اصل و هویت و ریشه است که می‌توان آبروی سپیدرود را بازگرداند.

خوالی با اعلام اینکه با مدیریت اشتباه و قراردادهای غلط و تقسیم ناعادلانه پول، سپیدرود نتوانسته از طریق دریافتی‌ها از بدهی‌اش کم کند تصریح کرد: برای جبران عقب افتادگی‌ها باید تیم ما پوست بیاندازد و با بازیکن‌سازی و فروش بازیکن و اعتمادسازی و ترمیم برند سپیدرود و جذب اسپانسر و صرفه جویی و جلوگیری از ریخت و ‌پاش، تراز باشگاه را در یک برنامه زمان‌بندی، مثبت کرد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار