کد خبر : 27767
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397- 45: 17

رسانه باید ایمن آفرین باشد/ رسانه‌ها مروج آداب و سبک زندگی اسلامی باشند

رسانه باید ایمن آفرین باشد/ رسانه‌ها مروج آداب و سبک زندگی اسلامی باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رسانه‌های امروز باید ایمن آفرین باشند گفت: رسانه باید جو ملتهب را تبدیل به فضای آرام و امید آفرینی کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با نخبگان و مدیران رسانه ای عضو سازمان بسیج رسانه گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری از مشاغل سختی است که مهمترین هدفش رساندن پیام راستین به جامعه است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های امروز باید ایمن آفرین باشند اظهار کرد: رسانه باید جو ملتهب را تبدیل به فضای آرام و امید آفرینی کند؛ همچنین افق‌ها را برای مردم و مسئولان مشخص کند، زیرا گاهی مسئولان در شرایط سخت قرار می‌گیرند و ممکن است نتوانند افق‌ها را ببینند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در خدمت اسلام باشند، افزود: رسانه‌ها باید مطالبات رهبری را در راس اخبار قرار دهند، امروزه رهبری دغدغه‌هایی دارند که متاسفانه به آنها کم توجه می‌شود.

فلاحتی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید از روحیه تخریب اجتناب کنند، یادآور شد: از یک کلمه‌ای که در رسانه‌ها گفته می‌شود می‌توان حرف‌های زیادی برداشت کرد؛ بنابراین روحیه جاذبه رسانه‌ها باید بیشتر از روحیه دافعه باشد.

وی بر ضرورت کار بر روی فرهنگ عمومی و عفاف و حجاب در رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها باید مروج آداب و سبک زندگی اسلامی باشند و مسائل را با نگاه کارشناسانه به مردم انتقال دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، رسانه‌ها را در خط مقدم پیام‌های اجتماعی و سیاسی خواند و افزود: در عرصه‌های گوناگون داده‌های رسانه‌‌ها می‌تواند تبدیل به گفتمان شود.

فلاحتی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از این است که اتاق فکر مسئولان تک فکری شده است و خردجمعی در آنها وجود ندارد./ ایسنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار