کد خبر : 39551
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398- 27: 11

امام‌جمعه آستارا:

رستوران‌ها و تالارهای عروسی آستارا به نمازخانه مجهز شوند

رستوران‌ها و تالارهای عروسی آستارا به نمازخانه مجهز شوند

امام‌جمعه آستارا خواستار تجهیز هتل‌ها، رستوران‌ها و تالارهای عروسی این شهرستان به نمازخانه شد و گفت: تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بر روید ایجاد چنین مکانی در هتل‌ها، رستوران‌ها و تالارهای عروسی نظارت و بازرسی داشته باشند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در محل دفتر امام‌جمعه مصوبات شورای فرهنگ عمومی را لازم‌الاجرا و تخطی از آن را جرم دانست و اظهار کرد: مصوبات این شورا حکم مصوبات مجلس شورای اسلامی را دارد.

امام‌جمعه آستارا مصوبات شورای فرهنگ عمومی را برای دستگاه‌های اجرایی این شهرستان لازم‌الاجرا دانست و افزود: ضمانت اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی با فرمانداری است، درحالی‌که در بسیاری از موارد مصوبات این شورا از سوی فرماندار و دیگر دستگاه‌های اجرایی اجرا نمی‌شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا با اشاره به چهلمین سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: هر حرفی که در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گفته می‌شود در راستای ارتقای فرهنگ عمومی بوده و موردتوجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

حافظ‌نیا نقش نماز جمعه را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی تأثیرگذار دانست و بیان کرد: نماز جمعه همواره مورد هجمه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بوده و استکبار جهانی با ترور ائمه جمعه و شهدای محراب در تلاش بودند تا از برگزاری این اجتماع عظیم و پرشور اسلامی سیاسی جلوگیری کنند.

وی از برگزاری سومین همایش بزرگ گرامیداشت اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان آستارا خبر داد و گفت: در قالب این همایش که دو مردادماه سال جاری در محل مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود فعالان اقامه نماز جمعه موردتقدیر قرار می‌گیرند.

امام‌جمعه آستارا خواستار تجهیز هتل‌ها، رستوران‌ها و تالارهای عروسی این شهرستان به نمازخانه شد و تصریح کرد: تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بر روید ایجاد چنین مکانی در هتل‌ها، رستوران‌ها و تالارهای عروسی نظارت و بازرسی داشته باشند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار