کد خبر : 84299
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۱۳

اگر اعضای شورا بگذارند؛

رشت با “یزدانی” به دوران طلایی خود خواهد رسید

رشت با “یزدانی” به دوران طلایی خود خواهد رسید

این نگرانی وجود دارد که برخی اعضای شورا، عرصه را آنقدر بر سرپرست جدید شهرداری تنگ نمایند که نتواند به اهدافش در “رساندن رشت به دورانی طلایی” برسد.

به گزارش خبرنگار سرویس شهری گیلانستان، پس از ابطال دستور موقت بازگشت علوی به شهرداری توسط دیوان عدالت اداری، از سه شنبه ۱۵ تا پنجشنبه ۱۷ آذر عملا رشت بدون شهردار اداره شد تا اینکه سرانجام اعضای شورای شهر با برگزاری جلسه‌ای فوق‌العاده، یوسف یزدانی مدیر سابق منطقه ۲ را به عنوان سرپرست جدید شهرداری کلانشهر رشت انتخاب کردند.

 

کمتر کسی است در بدنه شهرداری که از روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی یزدانی در دوران مدیریتی‌اش خبر نداشته باشد.

 

با نگاهی اجمالی به وبسایت رسمی شهرداری و حتی بازدیدهای میدانی از سطح شهر، منطقه تحت مدیریت یزدانی را به جرات می‌توان قوی و فعال‌ ترین منطقه چه از لحاظ رضایت پرسنل و شهروندان و چه از لحاظ انجام دستورالعمل‌های ابلاغی و همچنین تحقق حداکثری بودجه مصوب دانست.

 

با همه این موارد اما این نگرانی وجود دارد که برخی اعضای شورای شهر رشت با سهم‌خواهی و فشارهای شدید خود در انتصابات ، عرصه را آنقدر بر سرپرست جدید شهرداری تنگ نمایند که نتواند به اهدافش در “رساندن رشت به دورانی طلایی” برسد.

 

امید است هر یازده عضو محترم شورا لااقل به خاطر همه آزار و اذیت‌هایی که مردم شهرشان در این ۲ سال شده‌اند، دیگر دست از جدال و کینه ورزی‌های سیاسی برداشته و جملگی با کمک به یوسف یزدانی فقط و فقط به عمران و پیشرفت کلانشهر رشت فکر کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار