کد خبر : 33202
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

رهبران حجاز ارّه به دست گرفته و آدمکشی در دنیا راه انداخته‌اند/ لزوم پیشگامی مسلمانان در اجماع جامعه بشری/ وجود ۵۰۰۰ مدرسه ی تربیت کشتار انسان در حجاز

رهبران حجاز ارّه به دست گرفته و آدمکشی در دنیا راه انداخته‌اند/ لزوم پیشگامی مسلمانان در اجماع جامعه بشری/ وجود ۵۰۰۰ مدرسه ی تربیت کشتار انسان در حجاز

نماینده ولی فقیه در گیلان بر پیشگامی مسلمانان در اجماع بشریت در عرصه جهانی تاکید کرد و گفت: در کنار هم قرار گرفتن مسلمانان زمینه رشد، پیشرفت و برکت را برای امت اسلامی به ارمغان می آورد.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در همایش «گفتمان بصیرت افزایی انقلاب در چهل سالگی وحدت» با حضور علمای شیعه و اهل سنت» در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشگاه پیام نور مرکز تالش با اشاره به شرایط ویژه جامعه مسلمانان در دنیای امروز اظهار کرد: امروز تمام دنیای بشریت به معنای عام به مسلمانان چشم دوختند و این امر نگاه مثبت و انرژی زا برای بشریت ایجاد کرده است.
وی به آغاز جنبش ۹۹ درصدی مردم کشورهای غربی علیه کاپیتالیسم از وال استریت آمریکا اشاره کرد و افزود: اکنون جنبش ضد سرمایه داری کشورهای اروپایی را فرا گرفته است.


امام جمعه رشت با بیان اینکه سوسیالیسم به زباله دان تاریخ انداخته شده است، تصریح کرد: امروز شاهد نابودی کاپیتالیسم هستیم.
آیت الله فلاحتی بیان کرد: اینکه بشریت متوجه شده حرکت های منهای حرکت اسلامی ضد بشریت است، این امر نشان می دهد مسلمانان نگاه جهانیان را متوجه خود کردند.
وی ادامه داد: مسلمانان به اندازه ای که مورد توجه بشریت قرار گرفتند به همان اندازه مورد کینه قدرت های سلطه گر هستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان به هجوم قدرت های سلطه گر علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مورد هجوم واقع شده اما نادان هایی که از حرکت انقلاب اسلامی اطلاعی ندارند ایران را با کشورهای دیگر منطقه مقایسه می کنند.


آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی درصدد احیای تمدن عظیم اسلامی بر مبنای تفکر محمدی(ص) و قرآن است، خاطرنشان کرد: علمای دین باید افق ها را مد نظر داشته باشند و این امر تاروپود حکومت اسلامی را تشکیل می دهد.
وی بر تربیت جوانان انقلابی و پای کار همچون پاره های آهن تاکید کرد و یادآور شد: اما بعضی از مسئولان مانند متکدیان یک دست آنها به داخل و دست دیگرشان به خارج از کشور دراز است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه دست دراز کردن به طرف قدرت های سلطه گر مایه خفت مسلمانان است، اظهار کرد: مسلمانان باید مشکل گشای آحاد جامعه اسلامی باشند.
آیت الله فلاحتی به تنها گذاشتن سوریه در جنگ توسط کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: اکنون که سوریه به عزت رسیده، کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری به سوریه می آیند.


وی با تاکید بر درک مسلمانان نسبت به موقعیت خود در دنیا، بیان کرد: غم رهبر معظم انقلاب این است که بعضی از شیعیان نفهم و اهل سنت کج اندیش به جهان اسلام لطمه وارد کرده اند.
نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار پیشگامی مسلمانان برای اجماع بشری در عرصه جهانی شد و تصریح کرد: اندیشه مسلمانان نباید متاثر از بیرون از جامعه اسلامی باشد.
وی با بیان اینکه رهبران حجاز ارّه به دست گرفتند و آدمکشی در دنیا راه انداخته‌اند، خاطرنشان کرد: در حجاز تعداد ۵ هزار مدرسه، آدمکش تربیت می کنند.
آیت الله فلاحتی بر پیدا کردن راهکارهای در کنار هم بودن مسلمانان تاکید کرد و گفت: راهکارهای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و عملی کردن احکام کتاب خدا و سنت پیامبر(ص) را باید پیدا کنیم.
وی، در کنار هم بودن مسلمانان را سبب رشد، پیشرفت و برکت امت اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: علمای دین باید همواره در کنار مردم باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار