کد خبر : 30399
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آبان 1397- 41: 22

روزهای آخر مدیریت آقای مدیرکل و عقده گشایی از کارمندان انقلابی!/ چه رابطه‌ای میان ظهیری، جعفرزاده و قربانی وجود دارد!؟

روزهای آخر مدیریت آقای مدیرکل و عقده گشایی از کارمندان انقلابی!/ چه رابطه‌ای میان ظهیری، جعفرزاده و قربانی وجود دارد!؟

دلسوزان انقلابی استان گیلان و شهر رشت همگی به رئیس محترم این سازمان هشدار داده اند و حضور عناصر جوان و انقلابی و نیز متخصص و با تجربه را در صدا و سیما ضروری می دانند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، مقام معظم رهبری(مدظله العالی): «راه حل اساسی برای برطرف کردن عیوب و مشکلات در برخی از دستگاهها همچون صدا و سیما، تزریق عناصر جوان، فعال، مومن و انقلابی و پرانگیزه به این دستگاه ها است و من به آنها در این خصوص تاکید کرده ام.»(۹۷/۰۳/۰۷).

صدا و سیما به عنوان یک نهاد انقلابی و زیر نظر مقام معظم رهبری، همواره به عنوان پیشانی جبهه جنگِ رسانه ای غرب و استعمار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود؛ لکن این بدان معنا نیست که انتقادی به این سازمان وارد نیست. همواره یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری برطرف نمودن و یا اصلاح عیوب این سازمان می باشد. مقام معظم رهبری در دیدار تیرماه امسال با دانشجویان، راه حل اساسی را جهت برطرف نمودن عیوب این سازمان اینگونه بیان می فرمایند: «راه حل اساسی برای برطرف کردن عیوب و مشکلات در برخی از دستگاه ها همچون صدا و سیما، تزریق عناصر جوان، فعال، مومن و انقلابی و پرانگیزه به این دستگاه ها است و من به آنها در این خصوص تاکید کرده ام (۹۷/۰۳/۰۷) ».

این جهت گیری های مقام عظمای ولایت در حالی مطرح می گردد که چندی است مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان – که آخرین روزهای کاری خود را در سازمان صدا و سیما می گذراند- اقدام به عزل و نصب های معناداری نموده است که جای بسی تعجب و حیرت دارد. عناصرِ جوان انقلابی و متخصص و مومن و بومی و از تبار خاندان شهدا که در سمتهای کلیدی این سازمان منصوب هستند، توسط مدیر محترم این سازمان عزل گشته اند که این خود ضربه مهلکی به سرمایه های انقلاب در این برهه حساس تاریخی می باشد. البته ناگفته نماند متاسفانه فشار و سوگیری های سیاسی یک جریان خاص وابسته به یک نماینده حامی فتنه در رشت و فشار یک امام جمعه مستعفی در پشت پرده این ماجرا وجود دارد.

جای شگفتی اینجاست که چگونه رئیس یک نهاد انقلابی مانند صدا و سیما نه تنها فرمایشات رهبری را سرلوحه کار خود قرار نمی دهد بلکه از جریان وابسته به فتنه تاثیر می پذیرد!!! این در حالی است که دلسوزان انقلابی استان گیلان و شهر رشت همگی به رئیس محترم این سازمان هشدار داده اند و حضور عناصر جوان و انقلابی و نیز متخصص و با تجربه را در صدا و سیما ضروری می دانند و فشار جریان حامی فتنه را بر نمی تابند. امیدواریم که مسئول محترم سازمان صدا و سیمای مرکز گیلان در اتخاذ رویکردها، انقلابی عمل نموده و هیچ چیز جز مصالح نظام و ولایت را برنتابد و عجولانه اقدام ننماید و در روزهای پایانی حضور خود در سازمان صدا وسیما، خدمات گذشته خود را قربانی نکند.

در پایان جمله دیگر از مقام معظم رهبری را به عنوان یک تذکر جدی که می تواند جهت جلوگیری از پروژه نفوذ در کشور تبیین گردد، بیان می دارد:« فضای انقلابی در کشور دشمنان عنودی دارد، دشمنان کنیه ورزی دارد. با حاکمیت فضای انقلابی در کشور مخالفند؛ می خواهند این فضا را بشکنند (۸۹/۰۷/۲۹)».

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار