کد خبر : 3019
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 بهمن 1394- 50: 21

رونمایی از زندگینامه ۸ هزار شهید گیلان در دهه فجر

رونمایی از زندگینامه ۸ هزار شهید گیلان در دهه فجر

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امسال در دهه فجر برای نخستین بار از یادمان، کتاب زندگینامه و پوستر هشت هزار شهید گیلان رونمایی می‌شود.

به گزارش درگیلان، سردار محمد عبدالله‌پور دقایقی پیش در نشست با خبرنگاران و اعضای کاروان خبری فجر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان برنامه‌های دهه فجر و کنگره هشت‌هزار شهید این استان را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه برای نزدیک شدن فضای برگزاری کنگره هشت‌هزار شهید گیلان یادواره شهدای بهمن در ۱۹ بهمن ماه جاری برگزار می‌شود، افزود: امسال در دهه فجر برای نخستین بار از یادمان، کتاب زندگینامه و پوستر هشت هزار شهید گیلان رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال با خانواده هشت‌هزار شهید گیلان به عنوان طلایه‌داران نور دیداری صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امسال نشای برنج گیلان با یاد شهدا کشت می‌شود.

وی محل اجلاس هشت هزار شهید را مکان‌های مصلای امام خمینی (ره) رشت، سالن یادگار امام (ره)، نمایشگاه بین‌المللی رشت و… پیشنهاد کرد.

عبدالله‌پور درباره جایگاه خبرنگاران برای پوشش اخبار کنگره، خاطرنشان کرد: برای خبرنگارانی که کنگره را پوشش می‌دهند جایگاه ویژه با اینترنت پرسرعت دیده شده‌است.

وی طراحی چهره شهید، دلنوشته‌های دانش‌آموزان به شهدا و… را از جمله برنامه‌های فرهنگی کنگره هشت‌هزار شهید گیلان در اردیبهشت سال ۹۵ عنوان کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: ۶۰۰ شهید گیلانی در استان‌های دیگر کشور مدفون هستند که با کمک بنیاد شهید استان‌های مربوطه آثار شهدا جمع‌آوری شده‌است.

به گزارش فارس، در نشست مذکور محسن جعفری به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه گیلان معرفی شد.

جعفری در نشست مذکور تربیت رسانه تراز انقلاب را از جمله اهداف بسیج رسانه دانست و گفت: غیبت و دروغ در رسانه جایگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه امروز باید دقت بیشتری کنیم تا با تیترهای منفی مردم را سیاست‌زده نکنیم، تصریح کرد: سیاست رسانه‌های غربی بر این است که با تیترهای منفی جامعه را دچار تشویش کنند./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار