کد خبر : 32479
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

ریشه فتنه گران باید سریعا خشکانده شود/ مردم گیلان اجازه فعالیت به حامیان فتنه نمی‌دهند

ریشه فتنه گران باید سریعا خشکانده شود/ مردم گیلان اجازه فعالیت به حامیان فتنه نمی‌دهند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بخش هایی از اعتبارات بودجه گیلان باید برای تامین آب و توسعه کشاورزی استان اختصاص داده شود.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: گریزی از مرگ نیست و باید برای زندگی آخرت خود را آماده کنیم.
وی به ۱۴ دی ماه روز جهاد کشاورزی در کشور اشاره کرد و افزود: بخش هایی از منابع بودجه ای گیلان باید برای تامین آب و توسعه کشاورزی استان اختصاص داده شود ضمن اینکه امیدوارم با تلاش مسوولان شاهد استفاده بهینه از منابع آب، خاک و کشاورزی گیلان باشیم.
امام جمعه رشت با بیان اینکه فرمان کشف حجاب توسط رضا قلدر در ۱۷ دی ماه سال ۱۳۱۴ ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: هنوز شاهد یکی از حوادث تلخ و نکبت بار رضاخانی در کشور هستیم و رضا شاه ملعون بی حجابی و بی بندوباری را در جامعه ترویج کرد.
آیت الله فلاحتی به تلاش دشمن در ترویج فرهنگ غربی در جامعه اشاره کرد و گفت: انگلیسی ها درصددند بی لیاقت ها در کشور بر سر کار باشند.
وی با تاکید بر ترویج حجاب فاطمی و زینبی در جامعه، بیان کرد: اگر دین به صورت منطقی معرفی شود بانوان احکام اسلامی را پذیرفته و حجاب اسلامی را بهتر رعایت می کنند.
نماینده ولی فقیه در گیلان، ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ را نقطه عطفی در قیام ملت ایران علیه رژیم ستم شاهی خواند و تصریح کرد: در فتنه سال ۸۸ مردم ایران به ویژه گیلان مانند ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ درک و شناخت صحیحی از جریان ها داشتند و توانستند کاخ قدرت های سلطه گر را به لرزه درآورند.

وی با تاکید بر اینکه ریشه فتنه گران باید از کشور سریعا خشکانده شود، گفت: درود خدا بر شما مردم گیلان که نمی‌گذارید حامیان فتنه در جامعه فعالیت کنند.

آیت الله فلاحتی به عصبانیت ملت ایران نسبت به دشمنان دین خدا اشاره کرد و یادآور شد: امید به آینده همراه با توکل به خداوند و همچنین به نتیجه رسیدن ایستادگی، درس هایی است که ملت ایران در ۹ دی سال ۱۳۸۸ آموختند.
وی با اشاره به اینکه نظام سرمایه داری غرب در حال افول است، اظهار کرد: دنیا به این نتیجه رسیده ایران اسلامی برنده عرصه های جهانی است.
امام جمعه رشت به وجود مشکلات در جامعه اشاره کرد و گفت: تحمل سختی ها نتیجه اش وجود مردمی با نشاط و با معنویت است.
آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به نظام خانواده از نگاه قرآن و اسلام، بیان کرد: نبود تربیت درست و نداشتن آگاهی پدران و مادران از مسایل تربیتی موجب ریزش افراد در جامعه می شود.
وی، بیان مسایل تربیتی را از وظایف عالمان دینی برشمرد و تصریح کرد: پایه های یک جامعه سالم در سایه انسان هایی شکل می گیرد که تربیت شده مکتب اسلام باشند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار