کد خبر : 54635
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶

امام جمعه گوراب زرمیخ صومعه سرا هم واکنش نشان داد:

زیبنده هیچ مسئولی نیست که نسبت به نمایندگی ولی فقیه بی احترامی داشته باشد

زیبنده هیچ مسئولی نیست که نسبت به نمایندگی ولی فقیه بی احترامی داشته باشد

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه زیبنده هیچ مسئولی نیست در هر جایگاهی نسبت به نمایندگی ولی فقیه بی احترامی داشته باشد گفت: باید حریم‌ها را رعایت کنیم تا دشمنان و منافقین داخلی سوءاستفاده نکنند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام«علیرضا جلالی» ظهر امروز(یکشنبه، ۵مرداد) در جلسه گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به مسئولیتی که داریم، جایگاه ویژه‌ای را کسب کردیم و همه اینها به برکت خون شهدای عزیز و امام راحل و تلاش‌های بی شائبه رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه گوراب‌زرمیخ با بیان اینکه همه ما یک مسئولیت بزرگ در قبال انقلاب، نظام، مردم و جایگاه‌های ویژه‌ای که در این نظام مقدس تعریف شده است داریم افزود: یکی از جایگاه‌های مهم این نظام که حفظ آن برای همه ما واجب است جایگاه ولایت مطلقه فقیه است.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس هیچ شخصیتی نمی‌تواند و اجازه ندارد جایگاه ولی فقیه را خدشه‌دار کند زیرا خط قرمز و رکن اصلی نظام، ولی فقیه است گفت: با توجه به جایگاه‌هایی که بعد از ولایت فقیه در استان‌ها قرا می‌گیرد نماینده ولی فقیه است و لازم است که حرمت آن جایگاه را حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه زیبنده هیچ مسئولی نیست که در هر جایگاهی باشد نسبت به نمایندگی ولی فقیه بی احترامی داشته باشد تصریح کرد: وقتی نسبت به نماینده ولی فقیه خدشه‌ای وارد شود، به تبع برخی‌ها به خود اجازه می‌دهند جایگاه ولی فقیه را هم خدشه دار کنند.

امام جمعه گوراب‌زرمیخ با بیان اینکه باید حریم‌ها را رعایت کنیم تا دشمنان و منافقین داخلی سوءاستفاده نکنند خاطرنشان کرد: مردم به کردارهای مسئولان نگاه می‌کنند و هر جا که خطایی رخ دهد مردم به اسم انقلاب و نظام می‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم به جایگاه ولی فقیه بی‌حرمتی کنیم باید پاسخگو باشیم اظهار کرد: امامت جمعه در هر شهر نماینده ولی فقیه است و باید حرمت ائمه جمعه هم حفظ شود.

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه مدال افتخار همه ما مسئولان خدمت خالصانه به مردم ایران است افزود: اگر ما صادقانه خدمت و مشکلات مردم را رصد کردیم و در رفع مشکلات گام برداشتیم، آن موقع است که می‌توانیم با افتخار سر بلند کنیم.

امام جمعه گوراب‌زرمیخ گفت: اگر هر مسئولی جایی که اشغال کرده و نتوانسته آنگونه که باید خدمت رسانی کند باید پاسخگوی مردم و امام زمان(عج) باشد زیرا مملکت ما برای امام عصر( ارواحنا فداه) است.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زادگاه یکشنبه , 5 مرداد 1399 - 21:29

منشی تمام بی اخلاقی و فتنه ها زاکانی است .

مرجان دوشنبه , 6 مرداد 1399 - 13:09

امابهتر بود فلاحتی برای برای شنیدن کمی حترام قائل بود.باید وقت می گذاشت تا دلهوش هم صحبت کند اقای فلاحتی بین خود و مردم چند اتاق حفاظتی کشیدن..پیامبر فرمودندص به خود بالیدن افت حسب و نسب است.. شلوغ بازی زیبنده ایشان نیست .امام محمدتقی عا می فرماید گذشت زمان پرده ها رامی درد واسرار نهان برتو اشکار می کند

رفتن به نوار ابزار