کد خبر : 59312
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

نماینده مردم رشت در مجلس:

زیرکی و بازی‌های پیچیده خودروسازان کشور

زیرکی و بازی‌های پیچیده خودروسازان کشور

به گفته نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، بازی‌های پیچیده و بهره‌برداری‌های خودروسازان مشکلات فراوانی را برای جامعه ایجاد کرده که افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها بی‌ارتباط با افزایش قیمت خودرو نبوده است.

به گزارش گیلانستان، سید علی آقازاده امروز با اشاره به وضعیت خودرو در کشور اظهار کرد: اگرچه که دولت تمام تلاش خود را کرد تا بتواند خودروهای باکیفیت در اختیار مردم قرار دهد اما خودروسازان به تعهدات خود عمل‌نکرده و به‌ویژه در سال‌های اخیر انحصار خودرو را از برنامه‌های خود قراردادند.

وی با اشاره به بازی‌های پیچیده‌ای که در حوزه تولید و بهره‌برداری خودرو در کشور وجود دارد، گفت: بازی‌های پیچیده و بهره‌برداری‌های خودروسازان مشکلات فراوانی را برای جامعه ایجاد کرده که افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها بی‌ارتباط با افزایش قیمت خودرو نبوده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش دولت و مجلس در کنترل اهداف خودروسازان تصریح کرد: فعالیت دولت و مجلس سابق تنها در حد حرف بوده و متأسفانه علی‌رغم کمک‌های فراوان دولت به کارخانه‌های تولید خودرو اما قیمت خودرو روزبه‌روز افزایش پیداکرده است.

آقازاده با ابراز تأسف از اینکه شرکت‌های خودروسازی  مدیران اجرایی و تقنینی کشور را در این سال‌ها دور زده و به تعهدات خود پایبند نبودند، افزود: دو کارخانه خودروسازی کشور با زیرکی خاص پایبند به تعهدات خود نمانده و قوانین را به‌درستی رعایت نکردند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار