کد خبر : 43610
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

معاون رئیس جمهور در رشت؛

ساخت مسکن برای محرومان از تعهدات دولت است

ساخت مسکن برای محرومان از تعهدات دولت است

معاون رئیس جمهور گفت: دولت خود را متعهد می‌داند که برای آن عده از شهروندانی که به دلایلی از امکانات کشور کمتر بهره می‌برند اقدامات اساسی انجام دهد که ساخت مسکن یکی از برنامه‌ها است.

به گزارش گیلانستان، محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد گیلان اظهار داشت: دولت خود را متعهد می‌داند که برای آن عده از شهروندانی که به دلایلی از امکانات کشور کمتر بهره می‌برند اقدامات اساسی انجام دهد که ساخت مسکن یکی از برنامه‌ها است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ضرورت ساخت مسکن برای محرومان و اشتغالزایی برای آنان تصریح کرد: با توجه به این موضوع، برنامه ساخت 2 هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امدداد گیلان از سال گذشته آغاز شد که هزار واحد امروز افتتاح می‌شود و هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال در اختیار صاحبان آنها قرار می‌گیرد.

وی به آثار قانون برنامه ششم توسعه اشاره و بیان کرد: از جمله آثار قانون ششم توسعه، رشد و توسعه کشور در بخش‌های زیرساختی، راه‌آهن، فرودگاه و احداث سدها است که اقدامات اساسی در این زمینه در حال انجام است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس نیز در این مراسم با اشاره به مشارکت سپاه قدس گیلان با کمیته امداد استان برای حل مشکلات مسکن محرومان اظهار داشت: انتظار داریم که برای تجهیز خانه محرومان و خرید وسایل اولیه و ضروری آنان نیز کمک شود.

سیدکاظم دلخوش اباتری با اشاره به مشکلات سیل استان گیلان ابراز داشت: در صومعه‌سرا نیز بیش از 43 پل تخریب شد و راه‌های روستایی و شهری نیز آسیب دیدند و مردم زیادب در این حوادث جان خود را از دست دادند از سوی دیگر 21 روستا در حاشیه تالاب‌ داریم که نیازمند توجه اساسی هستند و تالاب‌ها هم باید احیا شوند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار