کد خبر : 32164
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397- 16: 10

ساخت ۶۳ هزار واحد مسکن مهر در گیلان به پایان رسید

ساخت ۶۳ هزار واحد مسکن مهر در گیلان به پایان رسید

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ساخت ۶۳ هزار واحد مسکن مهر در گیلان به پایان رسید، گفت: کار اجرایی ۱۱ هزار و ۶۹۰ واحد مسکونی در گیلان باقی‌ مانده است.

به گزارش گیلانستان ، ماکان پدرام شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گیلان در رشت اظهار داشت: ۷۴ هزار و ۶۲۸ واحد مسکونی برای استان گیلان در پروژه مسکن مهر در نظر گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه ۶۲ هزار و ۹۳۸ واحد مسکونی پروژه مسکن مهر در استان گیلان به اتمام رسید تصریح کرد: کار اجرایی ۱۱ هزار و ۶۹۰ واحد مسکونی در گیلان باقی‌مانده است.

پدرام با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۵۸۰ واحد مسکونی پروژه مسکن مهر فاقد متقاضی هستند خاطرنشان کرد: ۱۱.۳ کیلومتر از پروژه آزاد‌راه منجیل به رودبار باقی‌مانده است.

وی با اعلام اینکه در‌ استان گیلان ۵۲ شهر در طرح بازآفرینی شهری قرار دارند  عنوان کرد: بخش مطالعاتی طرح بازآفرینی شهری برای شهرهای رشت و لنگرود در حال انجام است.

پدرام  با تاکید بر اینکه  ۱۳ هزار و ۱۹۱  واحد مسکونی از سال ۸۸ تا ۹۷ برای دریافت تسهیلات بازآفرینی به نهادهای مختلف معرفی شدند گفت: ۵۵۱ واحد مسکونی در سال ۹۷ برای دریافت تسهیلات بازآفرینی معرفی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه تعداد ۴۱ پروژه تحت مدیریت فنی و اجرایی اداره راه و شهرسازی اجرا می‌شود افزود: ۳ پروژه ملی با زیربنای ۹۲ هزار و ۵۴۲ مترمربع در حال اجرا است.

پدرام با اشاره به اینکه  ۲۲۶ کیلومتر در سال ۹۷ در بخش راه روستایی استان گیلان آسفالت شدند عنوان داشت: هدف‌گذاری آسفالت روستایی در سال ۹۸ به میزان  ۳۴۵ کیلومتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اعلام اینکه ۵۵ درصد از راه‌های روستایی استان گیلان دارای رویه آسفالتی هستند افزود: ۱۰ پروژه برای ۴ خطه کردن جاده‌های استان گیلان در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه قیر دریافتی اداره راه و شهرسازی استان گیلان در بخش راه تاکنون ۵هزار و ۸۳ تن است اظهار داشت:  ۲۵ هزار تن قیر برای عملیات راهسازی در استان گیلان در سال ۹۷ مورد نیاز است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار