کد خبر : 27929
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397- 14: 10

سالاری با تیمی که دارد مانع رشد و پیشرفت گیلان شده است/ انتصاب مدیران ناتوان و با تفکر یک جناح سیاسی!

سالاری با تیمی که دارد مانع رشد و پیشرفت گیلان شده است/ انتصاب مدیران ناتوان و با تفکر یک جناح سیاسی!

مردم گیلان با مشکلات شدید اقتصادی و بیکاری تحصیل کردگان خود مواجه هستند. با نشست ها و جلسات اتفاقی نمی افتد و ما دودی از دریچه اتاق عملیاتی جنابعالی برای بهبود وضعیت فعلی استان نمی بینیم.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، عزیز پورعزیزی مدیرکل اسبق فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان طی یادداشتی نوشت:

سخنم با آقای استاندار
جناب اقای استاندار برای مردم گیلان در همان ابتدای ورود شما به این استان مشخص گردید که اهل تلاش و برنامه نیستید.
مدیریت این استان سهم وارث هیچ حزب سیاسی نیست. مردم شریف گیلان تنها به توسعه و پیشرفت استان می اندیشند نه به انتصاب مدیران ناتوان ضعیف و با تفکر یک جناح سیاسی!

اقای استاندار، با این تیم کاری مانع رشد و پیشرفت گیلان شده اید و چند سالی هست که توسعه و عمران آبادانی استان گیلان از ریل خارج شده است.
اقای استاندار! شما نماینده عالی دولت دراین استان هستید، وظیفه تان دیدن و شنیدن همه چهره ها و صداهای مختلف از هر طیف و جریان سیاسی است اما گویا اینگونه نیست و جنابعالی خود را فقط نماینده گروه خاصی می دانید با انتصاب مدیران ناکارامد ایا به هدف پیشرفت استان رسیده اید؟

اقای استاندار، نگاهتان به انتصابات مدیران تنها از عینک حزبی و سیاسی است و در جلسه ای اعلام داشته اید کسی مخالف سیاست دولت باشد مسئولیت واگذار نمی کنید. سوال از شما دارم! ایا این اشخاصی که منصوب کرده اید. به سیاست دولت اعتقادی دارند پس چرا پیشرفتی در کار انها دیده نمی شود یا صرفا” در حزب و یا گروه خاص و یا بخاطر رفاقت با زید منصوب شده اند. علی رغم دلسوزان به شما تذکر داده اند ولی توجه نکردید.

عملکرد ضعیف مدیران استان وضعیت اسف بار معیشت مردم وضعیت دردناک فرهنگی استان همه این ها به ناکارامدی مدیران مربوط است.
انچه از استانداران قبلی به یاد داریم. خاطره هایی است در اذهان، بدون شک برای مردمان قدرشناس گیلان قاب نیکی و خدمات عده ای هنوز هم بر اتاقک اذهان تا به ابد حک شده بسیاری از انان هم درمیان گرفتاریهای زمانه از اذهان به کلی محو شده اند.
اقای استاندار، مردم گیلان با مشکلات شدید اقتصادی و بیکاری تحصیل کردگان خود مواجه هستند. با نشست ها و جلسات اتفاقی نمی افتد و ما دودی از دریچه اتاق عملیاتی جنابعالی برای بهبود وضعیت فعلی استان نمی بینیم.

پس فرصتها را غنیمت بدارید که فرصتها تکرار ناپذیر، مدیریت ها هم رفتنی اند. این پیام من براساس اصل ۸ قانون اساسی امر به معروف بوده و ان شاء الله موثر واقع شود. عزیز پورعزیزی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضوی شنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

شما که اهل تلاشی تا حالا چه گلی به سر مردم زدی

رفتن به نوار ابزار